Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kanaleid vahetanud saated on oma "uutes kodudes" edukad
Sügisel kanaleid vahetanud menusaadetel läheb uutes kanalites edukalt, teatas EMOR.
Eesti Televisioonist Kanal 2-e üle kolinud meelelahutussaade 'Tähed muusikas' kogus keskmiselt 235 000 vaatajat, mis on 62 000 vaatajat rohkem kui viimati augustis Eesti Televisioonis eetris olnuna.
Hästi on läinud ka Kanal 2-st Eesti Televisiooni kolinud tõsielusarjal '112', mis võrreldes viimati Kanal 2-s olnud saatega kogus 31 000 vaatajat rohkem, saades keskmiselt 114 000 vaatajat saate kohta. Samas on Eesti Televisiooni vaadatuim saade endiselt 'Pealtnägija', hoides teleri ees keskmiselt 308 000 vaatajat.
Kõige suurema vaatajaskonna kogus oktoobris TV 3 telemäng 'Kes tahab saada miljonäriks', tuues teleri ette keskmiselt 312 000 vaatajat saate kohta.
Oktoobris 2002 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 38 minutit päevas, mis on 1minut rohkem kui septembris 2002.
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 21 minut ning mitte-eestlased 5 tundi ja 12 minutit. Eestlastel jagunes see aeg esmajoones TV3 (35,9%), Kanal 2 (25,8%) ja Eesti TV (23,9%), mitte-eestlastel ORT (26,5%), RTR (17,3%) ja NTV, NTV+ (13,5%) kanalite vahel. Mitte-eestlaste kogu televaatamisajast 8,6% kulus kolme Eesti telekanali programmi vaatamisele.