Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Bussipileti saab Internetist osta
Bussireiside koduleheküljelt aadressil
http://www.bussireisid.ee leiab lisaks põhjaliku bussigraafiku veel võimaluse omale bussipilet arvuti tagant lahkumata tellida ja selle eest tasuda.
Selleks, et omale online pilet osta, tuleb end kõigepealt kliendiks registreerida. See käib lihtsalt, vaja on vaid kontaktandmeid. Peale seda saadetakse e-posti aadressile kasutajanimi ja salasõna, millega saab leheküljel sisse logida ja omale pileti tellida. Kui pole veel sõidus päris kindel, saab koha ka vaid broneerida, kuid see tuleb välja osta vähemalt pool tundi enne bussi väljasõitu. Muidu broneering tühistatakse.
Kui sobiv buss ja liin leitud, saab pileti eest kohe hanza.neti kaudu maksta. Pileti eest tasutud, saab klient koodi, millega saab pileti bussijaama kassast eelisjärjekorras kätte. Järjekorras seisvate eest tipptunnil piletit nõudma minna võib aga üsna närvesöövaks osutuda. Üks lahendus oleks pileti väljastamine bussijuhi ülesandeks teha. ?Bussijuhilt pileti kättesaamine eeldaks eelnevat kokkulepet kõigi vedajatega, selle saavutamine pole kiire ja ladus protsess,? selgitas Bussireisid OÜ IT spetsialist Vello Talves. ?Samuti on sellega seotud mõned tehnoloogilised ja turvalisuse probleemid.? Võimalust, et klient oma pileti ise välja trükiks, ei saa kasutada, sest see poleks Valvese sõnul turvaline.
Pileteid saab osta Bussireiside piletimüügi süsteemi kuuluvatest bussijaamadest väljuvatele liinidele, vastav võimalus puudub aga läbisõitvate liinide puhul. Praegu kuuluvad süsteemi Tallinna, Tartu, Rakvere, Jõhvi, Sillamäe ja Narva bussijaamad.
Juulist alates teenust kasutanud Aige Eensaar on sellega rahul. ?Miinuseks võib pidada, et broneeringut saab teha vaid nendele liinidele, mis hakkavad Tallinnast sõitma, mitte aga vastupidi.?