Läänemaailm loeb Z-skeemi järgi, sõnumi kiireks edastamiseks paiguta tekst plakatile nii, et see järgib seda lugemisskeemi. Starmani kampaania plakatil tõmbab kõigepealt tähelepanu ?tasuta ferrari?, siis ?suve lõpuni internet poole hinnaga? ja siis firma info. Huvi äratatud, pakutakse vaatajale, juhul, kui ta plakatile lähemale astub, ka täpsemat infot võimalike toodete ja nende hindade kohta.
Sarnased värvikombinatsioonid on raskesti loetavad, vastandvärvid on omavahel kontrastsed ja pakuvad parima loetavuse kombinatsiooni. Värv ja kontrast annavad plakatile mõjukuse. Kas toodud Kaubamaja kampaania torkab silma?
Kõrvaloleval joonisel toodud värvikombinatsioonidest on ülemises reas märgitud kõige paremini märgatavad kombinatsioonid ja alumises reas raskemini märgatavad värvikombinatsioonid.
Üks keskne kujund köidab pilku ja loob kohe üldmulje plakatist. Lihtsad kujundid on lihtsalt loetavad. Sageli minnakse lihtsama vastupanu teed ja tehakse väga tavaline viga - kasutatakse välireklaamis mõne teise meedia jaoks loodud kujundust. Iga meediat tarbitakse erinevates tingimustes ja seega ei saa ühe meedia jaoks tehtud kujundust lihtsalt teisele üle kanda. Välireklaami puhul on just eriti oluline meeles pidada seda lühikest esimest hetke, mille jooksul välireklaam peab tähelepanu köitma. Läbivalt Pauligi reklaamides kasutusel olev kuldne kohvitass ja toode ise domineerivad selgelt ka Pauligi viimasel välireklaami plakatil.
Välireklaami nähakse tarbimiskeskkonnas, selge toote kujutamine aitab kaasa toote märkamisele ning lihtsustab oluliselt toote tundmist poes. Gutta jäätee reklaamist meeldejäävat toodet on kliendil lihtne poeriiulilt otsida, sest toode on veel välireklaamist selgelt silme ees.
Kujunduse ja brändi seos peab olema iseenesestmõistetav. Logo peab välja paistma! OnOffi suvemüügi kampaania plakat ei jäta kahtlustki millises poes müük toimub.
Kaasa oma auditoorium nii, et nad saaksid Sinu kampaaniat omavahel arutleda. Esita auditooriumile väljakutse - loo intriig, kasuta huumorit, ole eriline! Mida kõrgem on auditooriumi kaasamise aste, seda väiksem on vajalik meediamaht.
Ühtse joone hoidmine (kirjatüüp, kujundid) reklaamikampaaniates võimaldab brändi ja kampaaniat kiiresti ära tunda. Ühtse visuaalse joone kasutamine kõikides meediates võimaldab saavutada erinevate kanalite vahel sünergilist efekti. Magistrali kampaaniad on hoidnud oma kampaaniates stiililiselt sarnast joont, mis võimaldab plakatit eemalt vilksamisi silmates ära tunda, et tegemist on juba tuttava firma uue ja ahvatleva pakkumisega.