• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,21%38 320,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,21%38 320,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 10.09.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti bestseller läbis noorenduskuuri

Corolla uus mudel ei erine väliselt eelkäijast kuigivõrd. Muutunud on pisut vaid esituled ja iluvõre ning põrkerauad. Küll aga on tehtud muudatusi sisuliselt: uus mootor, pikisuunas liigutatav roolisammas, parandatud vedrustust, vähendatud mürataset, vibratsiooni jne, jne.
Kõige suurem uudis on aga uus 1,4-liitrine diiselmootor, mis proovisõidul suudab autot liigutada edasi piiisava erksusega vaatamata sellele, et võimsust on tal vaid 90 hobujõudu. Seevastu 190 Nm pöördemoment annab silmad ette isegi 1,8-liitrisele T-Spordi bensiinimootorile, mistõttu sõidu edenemine pole kaugeltki murettekitav. Pigem on sellest hoopis rõõmu, sest kui heita pilk auto pardakompuutrile, kõigub keskmine kütusekulu 4,8 liitri juures 100 km kohta ja kui on tegemist veel uue poolautomaatse M-MT käigukastiga, on see number koguni 4,7 liitrit.
Ülejäänud mudelid on saadaval kolme võimaliku käigukastivariandiga: 192hj T-Spordil on 6käiguline manuaal, mis eelmisega võrreldes veelgi täpsem ja sportlikum, 1,6-liitrist bensiinimootorit saab lisaks 5käigulisele manuaalkäigukastile ka 4astmelist automaadigaa, ülejäänud peavad leppima tavalise ?viiese käsikastiga?.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mootoreid on mudelivalikus viis ? kaks diislit (1,4 ja 2,0 l) ja kolm bensiinimootorit (1,4; 1,6; 1,8 l). Baashind uue mudeli puhul oluliselt ei tõusnud, arvestades, et muudatusi on sissse viidud mehemoodi. Baasmudel (3ukseline 1,4 Linea Terra) maksab 204 600 krooni, uue 1,4-liitrise diiselmootoriga variandi eest tuleb välja käia 245 000 krooni.
Ja üks uudis, mis uue mudeliga kaasnes, on ka see, et nüüdsest saab Corollat osta Eestis ka sisseehitatud navigatsioonisüsteemiga. Tõsi, esialgu navigatsioonisüsteem siin veel ei tööta, kuid näiteks Soomes Helsingi-Tampere trassil juba küll, muust Lääne Euroopast rääkimata. Kogu Soomet kattev tarkvara peaks tööle hakkama tuleval aastal, Eesti kohta käivat programmi on oodata aastal 2007 või hiljemalt 2008.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele