Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Septembris jäi ajalehereklaamis turuliidriks Postimees
Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel oli Postimehe reklaamikäive septembris 6,1 mln krooni, mis aga on 100 000 krooni võrra mullusest väiksem. Talle järgnesid Äripäev 5,8 mln krooni, Eesti Ekspress 5,5 mln krooni, Eesti Päevaleht 3,6 mln krooni ja SL Õhtuleht 2,8 mln krooniga.
Kiireimat käibekasvu tegi septembris Eesti Ekspress, +28%, samas ilmus eelmise aasta septembris neli lehenumbrit selleaastase viie vastu. Nii märkis Leito septembri suhetliselt edukaimana ära Äripäeva.
Suuremate lehtede üheksa kuu reklaamikäive kasvas veidi üle 7%. Käive kasvas kõikidel lehtedel. Enim, veidi üle 10% käibe kasvu tegi Äripäev, Eesti Päevaleht ja Eesti Ekspress kasvasid 9% võrra ning SL Õhtuleht 8% võrra. Nõrgima tulemuse kasvu osas tegi turuliider Postimees, kelle üheksa kuu reklaamikäive kasvas mullusega võrreldes ligi 3% võrra.
?Aastalõpp toob vähem rõõmustavat, kuid alla 7% ei peaks aastatulemus jääma,? märkis Leito.
Autor: ÄP