• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus kaubamärk suurendas müüki 40 protsenti

    Eesti Pagari kaubamärki ning uuenenud Õnne-sarja tooteid tutvustanud reklaamikampaania kestis 1. aprillist 30. juunini. Kampaania ajal tõusis Õnne-sarja toodete müük üle 90 protsenti.
    Tänaseks, kui kampaaniast on möödas kolm kuud, on kasvust järele jäänud 39%.
    Tarbijamängust, milles osalemiseks tuli ära lõigata ja saata Õnne leibade-saiade pakenditel olev päikese logo, osales 14 692 inimest. Kümne logo saatjad osalesid Kuuba-reisi loosimises, kahekümne päikesemärgi saatjatele lubati lisaks ka Õnne T-särke. Kampaania jooksul jagati välja üle 13 000 T-särgi.
    Kampaaniat toetas reklaam teles ja trükimeedias (mai ja juuni), reklaam müügikohtades, kliendilehtedes ja tootepakenditel kogu kampaania perioodil.
    Uue kaubamärgi kasutuselevõttu on ettevõtte põhjendanud sellega, et ETK Leiva kaubamärk oli iganenud. Kusjuures Eesti Pagari kaubamärgivahetus viidi läbi peale ettevõtte omaniku ja juhtkonna vahetumist.
    Kasvu taga on pemiselt laienenud levitajatevõrk, mis sai teoks just tänu laialdasele kampaaniale ja logo vahetusele. Varem oli ETK Leib sees peamiselt maapiirkondades ja Prismas.
    Eesti Pagari müügidirektori Tarmo Kase sõnul ei ostnud ennem Citymarket, Comarket ja Rimi ETK Leiba sellepärast, et arvasid, et toetavad siis konkurenti, ETK süsteemi. ?Nimevahetus andis meile eelkõige võimaluse siseneda jõuliselt Tallinna turule,? nentis Kase.
    ?Tänaseks on Eesti Pagar jõudnud Tallinna turul suurtemates kauplustes (v.a Selver ja Säästumarket) müügilt kindlast kolmandaks, võib isegi loota, et teiseks,? lisas Kase.
    Nii Fazer Eesti kui ka Leibur ei kommenteeri konkurendi tegevust ega taha ka enda kampaaniatest juttu teha.
    Fazeri turundus- ja müügidirektor Asso Lankots ütles, et ettevõte ei kommenteeri üksikute kampaaniate tulemusi ega eelarveid. Lisades, et nagu igal aktiivsel turundujal, on ka neil olnud õnnestunud ja vähem õnnestunud ettevõtmisi.
    Ka praegu käimasolevat Leiburi kampaaniat ei tahtnud Leiburi turundusjuht Lena Murd kommenteerida, selgitades vaid, et tegu on imagoreklaamiga, mitte müügiedenduskampaaniaga. Seega pole eesmärk ka müüki suurendada. Täpsemalt on nõus Leibur rääkima kampaania tulemustest detsembri teises pooles.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Baltic Horizon kasvatas renditulu Fond loob oma tagasiostuprogrammi
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Hans H. Luige trükikoda saab uue juhi
Möödunud suvel Hans H. Luige kätte läinud trükikoda Printall saab 23. mail uue juhi, trükikoda alates 2000. aastast juhtinud Andrus Takkin taandub juhtimisest ja lahkub ettevõttest, teatas ettevõte.
Möödunud suvel Hans H. Luige kätte läinud trükikoda Printall saab 23. mail uue juhi, trükikoda alates 2000. aastast juhtinud Andrus Takkin taandub juhtimisest ja lahkub ettevõttest, teatas ettevõte.
Raadiohommikus: veresaun börsidel, restoraniäri eluspüsimine ja nõuanded ettevõtjale
Esmaspäevases hommikuprogrammis võtame luubi alla investorite otsused veresauna ajal aktsiaturgudel, räägime restoraniäri hakkamasaamisest järjekordses kriisis ja anname nõu, kuidas heitlikul ajal äriprotsesse ümber korraldada.
Esmaspäevases hommikuprogrammis võtame luubi alla investorite otsused veresauna ajal aktsiaturgudel, räägime restoraniäri hakkamasaamisest järjekordses kriisis ja anname nõu, kuidas heitlikul ajal äriprotsesse ümber korraldada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.