• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus kaubamärk suurendas müüki 40 protsenti

    Eesti Pagari kaubamärki ning uuenenud Õnne-sarja tooteid tutvustanud reklaamikampaania kestis 1. aprillist 30. juunini. Kampaania ajal tõusis Õnne-sarja toodete müük üle 90 protsenti.
    Tänaseks, kui kampaaniast on möödas kolm kuud, on kasvust järele jäänud 39%.
    Tarbijamängust, milles osalemiseks tuli ära lõigata ja saata Õnne leibade-saiade pakenditel olev päikese logo, osales 14 692 inimest. Kümne logo saatjad osalesid Kuuba-reisi loosimises, kahekümne päikesemärgi saatjatele lubati lisaks ka Õnne T-särke. Kampaania jooksul jagati välja üle 13 000 T-särgi.
    Kampaaniat toetas reklaam teles ja trükimeedias (mai ja juuni), reklaam müügikohtades, kliendilehtedes ja tootepakenditel kogu kampaania perioodil.
    Uue kaubamärgi kasutuselevõttu on ettevõtte põhjendanud sellega, et ETK Leiva kaubamärk oli iganenud. Kusjuures Eesti Pagari kaubamärgivahetus viidi läbi peale ettevõtte omaniku ja juhtkonna vahetumist.
    Kasvu taga on pemiselt laienenud levitajatevõrk, mis sai teoks just tänu laialdasele kampaaniale ja logo vahetusele. Varem oli ETK Leib sees peamiselt maapiirkondades ja Prismas.
    Eesti Pagari müügidirektori Tarmo Kase sõnul ei ostnud ennem Citymarket, Comarket ja Rimi ETK Leiba sellepärast, et arvasid, et toetavad siis konkurenti, ETK süsteemi. ?Nimevahetus andis meile eelkõige võimaluse siseneda jõuliselt Tallinna turule,? nentis Kase.
    ?Tänaseks on Eesti Pagar jõudnud Tallinna turul suurtemates kauplustes (v.a Selver ja Säästumarket) müügilt kindlast kolmandaks, võib isegi loota, et teiseks,? lisas Kase.
    Nii Fazer Eesti kui ka Leibur ei kommenteeri konkurendi tegevust ega taha ka enda kampaaniatest juttu teha.
    Fazeri turundus- ja müügidirektor Asso Lankots ütles, et ettevõte ei kommenteeri üksikute kampaaniate tulemusi ega eelarveid. Lisades, et nagu igal aktiivsel turundujal, on ka neil olnud õnnestunud ja vähem õnnestunud ettevõtmisi.
    Ka praegu käimasolevat Leiburi kampaaniat ei tahtnud Leiburi turundusjuht Lena Murd kommenteerida, selgitades vaid, et tegu on imagoreklaamiga, mitte müügiedenduskampaaniaga. Seega pole eesmärk ka müüki suurendada. Täpsemalt on nõus Leibur rääkima kampaania tulemustest detsembri teises pooles.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Kalev Kaljuste: pöörame pilgud (ka) Rootsi!
Pärnus tegutseb palju Soome ettevõtjaid, kuid minu arvates tuleks alustada Pärnu linna kui ühe parima elukeskkonna ja atraktiivse ettevõtluskeskkonna turundamist ka Rootsi suunal, kirjutab sotsiaaldemokraatliku erakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Kalev Kaljuste vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Pärnus tegutseb palju Soome ettevõtjaid, kuid minu arvates tuleks alustada Pärnu linna kui ühe parima elukeskkonna ja atraktiivse ettevõtluskeskkonna turundamist ka Rootsi suunal, kirjutab sotsiaaldemokraatliku erakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Kalev Kaljuste vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ignitis ja Šiauliu vedasid Balti börse allapoole
Tallinna börsiindeks langes täna 0,4 protsenti, 1939,5 punktini. Balti börsiindeks kukkus aga 0,9 protsenti ja lõpetas päeva 1557,1 punktil.
Tallinna börsiindeks langes täna 0,4 protsenti, 1939,5 punktini. Balti börsiindeks kukkus aga 0,9 protsenti ja lõpetas päeva 1557,1 punktil.
Et saunamõnusid jätkuks kauemaks!
Saunumi sisekliimaseade muudab saunakogemuse mõnusaks isegi pelglikumale saunalisele ning laseb leili nautida kauem, kui seda seni saanud. Saladus peitub unikaalses Saunumi tehnoloogias – nimelt tõmbab uudne sisekliimaseade endasse leiliruumis nii kuumema kui jahedama õhuvoolu, segab need ning väljutab ühtlasemal temperatuuril õhu-leiliauru segu, mis kehale paremini tajutavam ning on ühtlasi organismile mõnusam kogeda.
Saunumi sisekliimaseade muudab saunakogemuse mõnusaks isegi pelglikumale saunalisele ning laseb leili nautida kauem, kui seda seni saanud. Saladus peitub unikaalses Saunumi tehnoloogias – nimelt tõmbab uudne sisekliimaseade endasse leiliruumis nii kuumema kui jahedama õhuvoolu, segab need ning väljutab ühtlasemal temperatuuril õhu-leiliauru segu, mis kehale paremini tajutavam ning on ühtlasi organismile mõnusam kogeda.
Eesti Energia viib Enefit Greeni börsile Lisatud intervjuu Aavo Kärmasega!
2016. aastast käima läinud projekt erastada riigile kuuluva Eesti Energia taastuvenergeetika tütarfirmast Enefit Green kuni 49 protsenti Tallinna börsil saab lõpuks teoks.
2016. aastast käima läinud projekt erastada riigile kuuluva Eesti Energia taastuvenergeetika tütarfirmast Enefit Green kuni 49 protsenti Tallinna börsil saab lõpuks teoks.