Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus kaubamärk suurendas müüki 40 protsenti

    Eesti Pagari kaubamärki ning uuenenud Õnne-sarja tooteid tutvustanud reklaamikampaania kestis 1. aprillist 30. juunini. Kampaania ajal tõusis Õnne-sarja toodete müük üle 90 protsenti.
    Tänaseks, kui kampaaniast on möödas kolm kuud, on kasvust järele jäänud 39%.
    Tarbijamängust, milles osalemiseks tuli ära lõigata ja saata Õnne leibade-saiade pakenditel olev päikese logo, osales 14 692 inimest. Kümne logo saatjad osalesid Kuuba-reisi loosimises, kahekümne päikesemärgi saatjatele lubati lisaks ka Õnne T-särke. Kampaania jooksul jagati välja üle 13 000 T-särgi.
    Kampaaniat toetas reklaam teles ja trükimeedias (mai ja juuni), reklaam müügikohtades, kliendilehtedes ja tootepakenditel kogu kampaania perioodil.
    Uue kaubamärgi kasutuselevõttu on ettevõtte põhjendanud sellega, et ETK Leiva kaubamärk oli iganenud. Kusjuures Eesti Pagari kaubamärgivahetus viidi läbi peale ettevõtte omaniku ja juhtkonna vahetumist.
    Kasvu taga on pemiselt laienenud levitajatevõrk, mis sai teoks just tänu laialdasele kampaaniale ja logo vahetusele. Varem oli ETK Leib sees peamiselt maapiirkondades ja Prismas.
    Eesti Pagari müügidirektori Tarmo Kase sõnul ei ostnud ennem Citymarket, Comarket ja Rimi ETK Leiba sellepärast, et arvasid, et toetavad siis konkurenti, ETK süsteemi. ?Nimevahetus andis meile eelkõige võimaluse siseneda jõuliselt Tallinna turule,? nentis Kase.
    ?Tänaseks on Eesti Pagar jõudnud Tallinna turul suurtemates kauplustes (v.a Selver ja Säästumarket) müügilt kindlast kolmandaks, võib isegi loota, et teiseks,? lisas Kase.
    Nii Fazer Eesti kui ka Leibur ei kommenteeri konkurendi tegevust ega taha ka enda kampaaniatest juttu teha.
    Fazeri turundus- ja müügidirektor Asso Lankots ütles, et ettevõte ei kommenteeri üksikute kampaaniate tulemusi ega eelarveid. Lisades, et nagu igal aktiivsel turundujal, on ka neil olnud õnnestunud ja vähem õnnestunud ettevõtmisi.
    Ka praegu käimasolevat Leiburi kampaaniat ei tahtnud Leiburi turundusjuht Lena Murd kommenteerida, selgitades vaid, et tegu on imagoreklaamiga, mitte müügiedenduskampaaniaga. Seega pole eesmärk ka müüki suurendada. Täpsemalt on nõus Leibur rääkima kampaania tulemustest detsembri teises pooles.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
ExxonMobile ja Chevroni tulud põrutavad allamäge
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.