• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ovaalne teemant Mitsubishi

    Praegu on nende turuosa kaduvväike ja ainsad mudelid, mis seda marki pinnal hoiavad, on Colt, Grandis ja Ameerika turule mõeldud Pick-Up Raider.
    Lähitulevius peaks valmima uus Eclipse ja menumudel EVO IX. Kumbki mudelitest kasumit ei tooda, ometi meelitavad nad müügisalongidesse nii vajalikke külastajaid.
    Mitusbishi tänane disain sai alguse Mercedese disaineri Olivier Boulay? siirdumisest Mitsubishisse seoses viimase koostööga DaimlerChrysleriga. Kahjuks see suhe lõppes hiljuti ja Boulay on tagasi Mercedeses. Arusaadavalt hakkab uus boss oma disainiideoloogiat juurutama. Põhisuund, mille isand Boulay firma disainipoliitikasse tõi, oli teatav biodisaini arendus ning ümarate joonte kooskõla, mida võib märgata ka tema kuulsaima loomingu, Maybachi disainis.
    Mitsubishi uues joones ei ole tehnoloogilisust või praktilisust, nad on lihtsalt väga esteetiliselt paigutatud ja kogu auto iseloom on meeldejääv oma sujuvate üleminekute ja pehmusega. Kui võrrelda uut Colti ja Ford Fiestat, võib selgesti märgata, et Colt on nii dünaamilisem kui ka tunduvalt innovaatilisem ning seejuures modernsem. Hea näide on ettenihutatud sõitjateruum, mis kaotab peaaegu esikapoti ja A-piilari nurga ning salongis kere värvi plastist valgustid konsooli ümber.
    Samuti kannab uus Grandis väga aktiivset kurvi enda õlajoones, mis annab autole liikuva objekti mulje ka parkides.
    2005. aasta alguses tutvustakse uut Eclipse?i, mille viimane mudel Euroopa areenile ei jõudnud, kuid Boulay? stiilinäide on olemas siingi. Auto saab väga huvitavad esilaternad, mis kaarduvad küljele ja suure esivõre nagu Peugeot 407.
    Uus Galant peaks saama samuti Grandise stiili ja hoiaku, mis eelmise (ainult USAs müüdava) mudeli juures puudu jäi. Külje ja esiosa integreerimisel peaks kandvaks ideeks saama Grandise lahendus, kus esilaternad on nii küljele välja venitatud kui võimalik, ning tüüpiline kapoti lahtikäimisjoon peaaegu nähtamatuks muutub. Kahjuks ei loo Mitsubishi tagaveolist sedaani, mis suudaks konkureerida BMW 3-seeria ja Mercedese C-klassiga.
    Mitsubishi juba tõestas viimaste Pick-Up näitusemudelite põhjal, et neil on veel trumpe varuks maastikuautode segmendis. Kahtlemata on Pajero üks Mitsubishi kõige tuntumaid mudeleid ja seejuures üks müüdavamaid SUVe maailmas. Eripäraks saab tüüpiline Pajero lühike esiosa, kuid uue mudeli puhul on tuled peaaegu et poritiiva peale painutatud ning suur esivõre on Dodge Rami teemaline. Seda detaili ei tasuks kopeerimiseks pidada, kuna teatav turusegmendile orienteeruv modernsus sunnib kasutama samu lahendusi erinevate sõidukimarkide puhul. Samuti on Mitsubishi ja Dodge tuntud koostööpartnerid.
    Autor: Björn Koop
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Parim juht Madis Toomsalu ei seadnud LHVsse minnes karjäärirada ette
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
Raadiohitid: hinnatõususest ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Kristi Saare juhtidele: sul on juba piisavalt, aita nüüd teisi
Teil kõigil on piisavalt raha, nüüd on aeg aidata ka teistel selleni jõuda, rääkis Naisinvestorite Klubi asutaja ja eestvedaja Kristi Saare Pärnu juhtimiskonverentsil.
Teil kõigil on piisavalt raha, nüüd on aeg aidata ka teistel selleni jõuda, rääkis Naisinvestorite Klubi asutaja ja eestvedaja Kristi Saare Pärnu juhtimiskonverentsil.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.