• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ovaalne teemant Mitsubishi

    Praegu on nende turuosa kaduvväike ja ainsad mudelid, mis seda marki pinnal hoiavad, on Colt, Grandis ja Ameerika turule mõeldud Pick-Up Raider.
    Lähitulevius peaks valmima uus Eclipse ja menumudel EVO IX. Kumbki mudelitest kasumit ei tooda, ometi meelitavad nad müügisalongidesse nii vajalikke külastajaid.
    Mitusbishi tänane disain sai alguse Mercedese disaineri Olivier Boulay? siirdumisest Mitsubishisse seoses viimase koostööga DaimlerChrysleriga. Kahjuks see suhe lõppes hiljuti ja Boulay on tagasi Mercedeses. Arusaadavalt hakkab uus boss oma disainiideoloogiat juurutama. Põhisuund, mille isand Boulay firma disainipoliitikasse tõi, oli teatav biodisaini arendus ning ümarate joonte kooskõla, mida võib märgata ka tema kuulsaima loomingu, Maybachi disainis.
    Mitsubishi uues joones ei ole tehnoloogilisust või praktilisust, nad on lihtsalt väga esteetiliselt paigutatud ja kogu auto iseloom on meeldejääv oma sujuvate üleminekute ja pehmusega. Kui võrrelda uut Colti ja Ford Fiestat, võib selgesti märgata, et Colt on nii dünaamilisem kui ka tunduvalt innovaatilisem ning seejuures modernsem. Hea näide on ettenihutatud sõitjateruum, mis kaotab peaaegu esikapoti ja A-piilari nurga ning salongis kere värvi plastist valgustid konsooli ümber.
    Samuti kannab uus Grandis väga aktiivset kurvi enda õlajoones, mis annab autole liikuva objekti mulje ka parkides.
    2005. aasta alguses tutvustakse uut Eclipse?i, mille viimane mudel Euroopa areenile ei jõudnud, kuid Boulay? stiilinäide on olemas siingi. Auto saab väga huvitavad esilaternad, mis kaarduvad küljele ja suure esivõre nagu Peugeot 407.
    Uus Galant peaks saama samuti Grandise stiili ja hoiaku, mis eelmise (ainult USAs müüdava) mudeli juures puudu jäi. Külje ja esiosa integreerimisel peaks kandvaks ideeks saama Grandise lahendus, kus esilaternad on nii küljele välja venitatud kui võimalik, ning tüüpiline kapoti lahtikäimisjoon peaaegu nähtamatuks muutub. Kahjuks ei loo Mitsubishi tagaveolist sedaani, mis suudaks konkureerida BMW 3-seeria ja Mercedese C-klassiga.
    Mitsubishi juba tõestas viimaste Pick-Up näitusemudelite põhjal, et neil on veel trumpe varuks maastikuautode segmendis. Kahtlemata on Pajero üks Mitsubishi kõige tuntumaid mudeleid ja seejuures üks müüdavamaid SUVe maailmas. Eripäraks saab tüüpiline Pajero lühike esiosa, kuid uue mudeli puhul on tuled peaaegu et poritiiva peale painutatud ning suur esivõre on Dodge Rami teemaline. Seda detaili ei tasuks kopeerimiseks pidada, kuna teatav turusegmendile orienteeruv modernsus sunnib kasutama samu lahendusi erinevate sõidukimarkide puhul. Samuti on Mitsubishi ja Dodge tuntud koostööpartnerid.
    Autor: Björn Koop
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Loorits: kas läheme taastuvenergiale üle või maksame miljard eurot aastas?
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Norra tegi otsa lahti - intressimäärad hakkavad tõusma
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Estraveli omanik: eelmine kriis oli võrreldes praegusega lasteaed
Eesti suurima reisibüroo Estraveli omanik Aivo Takis rääkis Äriplaan 2022 konverentsil, et kui eelmise kriisi ajal kukkus nende käive 20 protsenti, siis koroonakriisiga kukkus nende käive 70 protsenti. “Eelmine kriis oli kui lasteaed, kuid toona tundus see kohutavalt suur kukkumine,” rääkis ta.
Eesti suurima reisibüroo Estraveli omanik Aivo Takis rääkis Äriplaan 2022 konverentsil, et kui eelmise kriisi ajal kukkus nende käive 20 protsenti, siis koroonakriisiga kukkus nende käive 70 protsenti. “Eelmine kriis oli kui lasteaed, kuid toona tundus see kohutavalt suur kukkumine,” rääkis ta.