Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Marks & Spenceri kasum tegi hoogsa hüppe
Suurbritannia suurima rõivamüügiketi 30. septembril lõppenud poolaasta kasum kasvas aastataguse perioodiga võrreldes 63% ning ulatus 212,6 miljoni naelani (12,7 pennini aktsia kohta), kirjutas uudisteagentuur Bloomberg.
Kasumi hüppe taga oli 2004. aasta esimese poole erakorralised kulud.
Samas kasvas ka kasum enne erakorralisi kulusid 20% võrra.
Tegevjuht Stuart Rose?il on õnnestunud müüa rohkem tooteid täishinnaga ja alandada laovarude mahtu, hoolimata tarbijate kulutuste mahu kahanemisest.
Marks & Spencer on muutnud disaini ja kasutanud reklaamides tarbijate peibutamiseks 60ndate modelli Twiggy stiili.
Poolaasta müük ulatus 3,65 miljardi naelani, ühtides praktiliselt eelmise aasta sama perioodi tulemusega. Riiete müük kahanes küll poolaastaga 4,9%, kuid perioodi lõpus oli näha juba märkimisväärset paranemist. Kuue Simply Foodi poe avamine ja toodete lisandumine kasvatas aga firma toiduainete müüki 5,6%.
Jaemüügikett tõstis poolaasta dividendimakset 4,6 pennilt 4,8 pennile aktsia kohta.
Mark & Spenceri aktsia lõpetas eile Londoni börsil 435,5 pennil ehk kõrgeimal tasemel pärast 28. aprilli 1999. Alates aasta algusest on aktsia tõusnud 27%.