Kasumi vähenemise põhjuseks oli ühelt poolt käibe vähenemine Euroopas ja teiselt poolt kõrgemad maksud. Puhaskasum kukkus 1,2 miljardilt dollarilt 864 miljonile dollarile (11,3 miljardit krooni). Firma käive kasvas siiski 7 protsenti, 5,6 miljardi dollarini.
Käive Euroopas kahanes 1%. Maksudega seotud täiendavad kulud ulatusid 188 miljoni dollarini.
Eelmisel aastal kulutas Coca-Cola juht Neville Isdell 400 miljonit dollarit, et teha kannapööre ja turgutada Coca-Cola ning Sprite'i müüki. Detsembris rääkis Isdell ajakirjanikele, et enne tema tulekut oli firmas "innovatsiooni defitsiit".
"Coke sõltub karastusjookidest, sealt tuleb firma raha. Viimasel ajal on nende toodete müük aga languses olnud," sõnas Farr Miller & Washingtoni analüütik Christopher Meeker.
Coca-Cola müügikasv on viimase viie aasta jooksul olnud 2,3% aastas, konkurent PepsiCo kasvutempo on keskmiselt 7,5%. Coca-Cola aktsia on kukkunud 34%, PepsiCo aga tõusnud 19%. Karastusjookide müük annab alla 20% PepsiCo käibest, Coca-Cola sõltub karastusjookidest 80% ulatuses.
Autor: ÄP
Seotud lood
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele