Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Miks Motorexil osalete ja mis teeb tänavuse Motorexi eriliseks?
Selleaastane Motorex tõotab tulla seni olnutest kõige suurem, võimsam ja parimini organiseeritud autonäitus.
Hea on tõdeda, et AMTELisse koondunud automüüjad, uued messikorraldajad Orangetime'i näol ja Eesti Näitused on leidnud ühise keele ning lõpptulemus saab loodetavasti kõiki osapooli rahuldav. Erilisemaks teeb selleaastase näituse ka teadmine, et edaspidi hakkavad automessid Tallinnas toimuma suure tõenäosusega iga 3 aasta tagant ja selle võrra pingutavad kõik rohkem.
Ehkki majanduslikus mõttes on Motorex automüüjatele suhteliselt ebamõistlik kulutus, ollakse siiski kohal pigem emotsionaalsetel kaalutlustel. Eestis on ca 20 000 uue auto ostjat aastas ja olenemata messi toimumisest neid kusagilt juurde ei teki.
United Motorsil läheb hästi ja otsustasime osaleda. Põhimõttel: kui sind pole siin, siis pole sind ka olemas...
Eesti autoturu liidrina soovime pakkuda oma olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele emotsioone, mida iga päev autosalongis ei leia - näiteks Aygo DJ, linnaauto, mis toimib DJ puldina; Toyota F1 simulaator, kus sõites saab tunda ennast vormelipiloodina; otse Islandilt kohale toodud off-road'i tarbeks ümberehitatud Toyota Land Cruiser ja palju muud huvitavat.
Selle aasta Motorex ei ole enam klassikaline laat, kus kaubeldakse auto hinna üle, vaid pigem autonäitus, mis kannatab juba võrdlust Euroopa autonäitustega. Näidatakse autotootjaid huvitavaid spetsiaalselt ainult autonäituseks ehitatud autosid ja lahendusi, mitte ainult seeriamudeleid.
Korraldusliku poole pealt on samuti tehtud samm edasi. Enamik Eesti automüüjaid panustab tõsiselt Motorexil paremaks osalemiseks ning sellest võidavad kindlasti kliendid.
Motorex on igal paarisaastal OICA-kalendris ja siis on ka tehastel huvi osalemise vastu - näiteks Suzuki laenas meile sel aastal Swift Super 1600 JWRC ralliauto, millega Urmo Aava mehetegusid teeb.
Käesolev aasta on ka selle poolest sobiv, et kuna näituse toimumisaeg ei ole enam kohe pärast Genfi autonäitust, siis on meil ka aega kõik tähtsamad Genfi näituse uudised siia saada: SEAT-il uus Leon, uuenenud Ibiza ja Cordoba ning Suzukil SX4. Tänu suurimale pinnale Motorexi ajaloos on tänavusel messil ilmselt rohkem uudiseid vaadata kui kunagi varem. Ka suurnäitustelt tuttavaid lisaeksponente - mudelid, fänniriietus, võidusõidutemaatika jms - on see aasta rohkem
Osaleme Motorexil eelkõige selleks, et viia autohuvilisteni teave Nissani uudismudelitest.
Lisaks loodame lähemale tulla inimestele, kes seni pole mingil põhusel teed Nissani esindustesse leidnud. Tänavuse Motorexi teeb meie jaoks eriliseks ennekõike näitusel esitletavate uudismudelite rohkus. Nissanil on seekord väljas 4 Eesti turu jaoks täiesti uut mudelit (Note, Micra C+C, 350Z Roadster ja ka Murano). Lisaks teeb meil esimese avaliku etteaste ka koostöös Columbia Sportswear Companyga sündinud X-Traili erimudel Columbia. Ootame, et inimesed meie poolt pakutavad uudised hästi vastu võtavad. Suurt müügitulemust me sealt ei looda.
Autor: ÄP