Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaval nupuke 'Saada teade'
Tihedam interneti külastaja ilmselt teab, et paljude firmade, asutuste jne kodulehekülgedelt võib leida sellise koha, kust on võimalik saata elektrooniline teade. Tavaliselt on selleks kas "Saada teade", "Esita küsimus", "Küsi meilt" või midagi veelgi originaalsemat. Kui päevasel ajal kontakte otsides on lihtne leida mõne vajaliku isiku telefoninumber ja helistada, siis näiteks õhtusel ajal on mugavam kasutada oma küsimuste edastamiseks taolist linki.
Oma kogemusest julgen öelda aga, et keskmiselt pooltel juhtudel jäävadki need küsimused kuhugi küsija ja vastaja vahele õhku rippuma. Mida suurem firma, seda visam on sealt vastus tulema. Nii on vastused võlgu jäänud näiteks Edelaraudtee ja Tele2. Pisematel tuleb ilmselt oma eksistentsi eest rohkem pingutada ja nemad tavaliselt vastamisega ei venita.