Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Said kirja kätte, järelikult said ka teenuse

    Üks paljudest 2500kroonise n-ö teenuse saajaist, ASi Alexela Oil juhatuse liige Ain Kuusik on aga nördinud. "Ma leian, et see on natuke häiriv ja nii ei tohiks käituda," kostab Kuusik telefonis ning kinnitab, et võib, käsi südamel, vanduda: mingit teenust nemad tellinud-saanud pole. "Ei, mingit teenust me saanud pole, tellinud ka mitte, ei tea keegi sellisest FIEst meil ka midagi."
    Kuusiku sõnul on see arve ning määratu suur, 0,5protsendine viivisemäär iga maksega hilinetud päeva eest tänase Eesti ärimaastikku arvestades jultumuse tipp.
    Tõenäosus, et selline arve kogemata kombel tasutud saaks, on Kuusiku sõnul nullilähedane. "Meil käib kõik topelt allkirjadega - sekretär võtab kirjad sisse, siis oma ala spetsialist kinnitab selle ja siis üks juhatuse liikmetest kinnitab selle omakorda - meil on juhatuse vahel teemad ära jagatud," selgitab Kuusik. "Aga kes teab, kuidas mõnes teises kohas need asjad käivad, puhkuste aeg, võib-olla arvatakse, et midagi tehti ja… Samas, see 2500 krooni ei ole nii väike raha, et sellele niisama võiks alla kirjutada. Oleks ehk 1500 krooni, oleks tõenäosus suurem."
    Aimar Uukivi ise ütleb, et teenus saadi kirja teel. "See oli hea tahte teenus, põhisõnum oli see, et praegu sunnib olukord autojuhte eksima," ütleb Uukivi ning lisab, et kui "kliendid" siiski ei maksa, siis pole kah katki midagi. "Ei maksa, siis ei maksa, ma lihtsalt proovisin varianti, kas üldse on tahtmist liiklust parandada."
    Seni pole Uukivi sõnul veel ükski arve saanuist maksnud. "Ei ole, aga ma võitlen lõpuni, kõik, mis ma teenin, panen programmi heaks," sõnab Uukivi autoroolis. Milles programm aga seisneb, seda Uukivi öelda ei taha: "Seda ma Teile praegu öelda ei saa, see on saladus jah."
    Teise telefonikõne ajal hakkab programmi sisu siiski selguma. Uukivi tahaks käima panna mobiilsed, ohutut autosõitu õpetavad meeskonnad, kes siis spetsiaalset õppeliikurit kaasa vedades mööda Eestit ringi sõidaks ja õpetaks inimestele, kuidas õnnetustes ellu jääda. Näiteks kui on lauskokkupõrke oht, siis tuleb ikkagi teelt välja, kas või kraavi sõita, mitte hullumeelse kiirusega teise autoga kokku põrgata.
    Siinkohal meenub Kanal2 uudisteankru, hobi korras rallit sõitva Olaf Suuderi esmapilgul hullumeelne õpetus - kui näed, et teelt väljasõitu vältida pole võimalik, siis tõmba külg ette, sunni auto üle katuse käima, mitte otse vastu puid, ja suure tõenäosusega jääd ellu.
    Kui palju arveid on laiali saadetud, pole Uukivi sõnul oluline. Tähtis on see, et saaks programmi käima. Programmi jaoks on tal vaja spetsiaalseid kergeid ja väga kiireid liikurmasinaid. "Norras maksavad need kusagil 200 000 krooni tükk, aga me oleme võimelised neid ise tegema, tuleks palju odavam," selgitab Uukivi ja lisab, et esimese seeria jaoks on ka plastik ning vormid juba olemas.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Elektriarveid 7000 euro eest: Soome pensionärid müüsid maja maha
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Raadiohommikus: ehitusest, pangandusest ja investeerimisest
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.