Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Prantsuse madallennu rakett

    Pole mingi uudis, et Renault on juba jälle saanud kõvaks tegijaks vormelirajal. Nüüd on peaaegu sama tehnoloogiat täis topitud ka müügihitt Megane.
    Viimase Megane'i välimus on ka tavaversioonina kõike muud kui tavaline. Kergelt punnis tagaosa ja üldiselt saapakujuline auto on midagi, mis linnavahel niigi silma jääb. Megane Sport omakorda on tavaversiooni sportlik edasiarendus, mida on ka välimusest näha. Suured veljed, madalam vedrustus ja tavalisest musklilisemad spoilerid lisavad autole kiiresti sõitmise maiku. Igatahes sunnib uus Sport endale veelgi rohkem pilke suunama. Prantslased pole disainiga mööda pannud ja karjuma hakkab vaid väga konservatiivse maailmavaatega inimene.
    Sisu on uuel Spordil Renault'lik. Proovisõiduks olnud eriversioonil F1 Edition, mida tehti vaid sada tükki, olid tavaliste sportistmete asemel võidusõiduks kasutatavad korvistmed. Tava-Sport tuleb originaalis kliendini nahksete sportistmetega. Salongis on tunda kerget sportlikkuse hõngu. Rool istub käes nagu valatult ja näidikud, eriti tahhomeeter, on hästi loetavad. Seda tunnet küll ei ole, et vaadake, meie autosse mahuvad ka tagaistujad, kohe demonstreerime ja siis näidatakse, kuidas aasta näljalaagris viibinud kõrendid tagaistmel õnnelikku nägu üritavad teha. Sisu kontseptsioon iseenesest ju muutunud pole ja sportautosse mahuvad ka normaalmõõtmetes tagaistujad.
    Mootoriks on Megane Spordil kaheliitrine turbolaaduriga neljasilindriline jõuallikas, mis toodab 225 hobujõudu. Mootor on jõuline ja hästi balansis. Turbo tuleb taha suhteliselt ruttu ja tänavatel gaasipedaali põhja surudes kajab majadelt vastu vile, mida ülelaadur tekitab. Kuidagi naljakas hääl on see vile, võrrelda võiks seda vast katkise kohtunikuvile häälitsusega, mis natuke viliseb ja natuke vihiseb. Igatahes on see efektne.
    Jõudu on autol selleks piisavalt, et oma sõitjaid istmesse visata ja ka ringrajal ei näe kusagil kohta, kus võiks paluda, et ole nüüd hea ja tõmba rohkem, kas sa ei näe, et mul on kiire.
    Üllatusena suutis võimas auto samal ajal pakkuda tavasõidul ka täiesti normaalset bensiinikulu.
    Vedrustus on hea, kuid seda ainult ringrajal. Kahjuks pole leitud kompromissi tänava ja ringraja vahel. Ringrajal on hea, kui vedrustus on jäik ja ei lase autot kurvides eriti kaldu, kuid tänaval, vabandust Eesti tänavatel, on selline vedrustuse seade tõeline nuhtlus.
    Lisaks jäigale vedrustusele on Megane Spordil ju 18tollised veljed, millel peal püksirihma meenutavad rehvid. See kõik kokku sunnib läbi Tallinna sõites aga poksijate hambakaitsmeid kandma.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Elektriarveid 7000 euro eest: Soome pensionärid müüsid maja maha
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Poolemiljardiline plaan: Eesti ettevõtted viivad Ukrainas ellu ennenägematut projekti
Kliimaministeerium veab koos Eesti merendusklastriga projekti, mis aitab Ukraina laevastikku ja sadamaid taastada ning Musta merd demineerida. Kui vajalikud 500 miljonit eurot on leitud, saavad Eesti ettevõtjad magusaid tellimusi.
Kliimaministeerium veab koos Eesti merendusklastriga projekti, mis aitab Ukraina laevastikku ja sadamaid taastada ning Musta merd demineerida. Kui vajalikud 500 miljonit eurot on leitud, saavad Eesti ettevõtjad magusaid tellimusi.