Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Algab konkurss 'Teenindustegu 2006'
Heateenindus.ee kuulutas välja konkursi "Teenindustegu 2006".
Heateenindus.ee juhi Pille Pussi sõnul on konkursi korraldamise peaeesmärgiks anda teenindusettevõtteile võimalus teavitada kliente, partnereid ja laiemat avalikkust oma saavutustest teenindustaseme tõstmisel ning teineteiselt mõõtu võttes jagada omavahel kasulikke kogemusi ja ammutada uusi ideid arendustegevuseks.
Sel aastal toimub kõnealune konkurss juba kolmandat korda. Osalema oodatakse projekte või arendusprotsesse, mis on ellu viidud või algatatud eelmisel ja/või sellel aastal ning mille eesmärk on muuta ettevõtte teeninduskvaliteeti.
Ettevõtted võistlevad kahes kategoorias - kuni saja töötajaga ettevõtted ning suuremad. Teenindustegusid hindav žürii koosneb konkursil osalevate ettevõtete esindajatest ning tiitli "Teenindustegu 2006" pälvib enim hääli saanud teostus.
Võitjate väljakuulutamine toimub selle aasta 9. novembril Teletorni konverentsikeskuses Tallinnas, aastakonverentsil "Teenindustegu 2006".
Osalemissoovist konkursil tuleb teatada hiljemalt 8. septembriks e-kirjaga aadressil
[email protected] või telefonil 56 659 910.
Registreerunuile saadetakse osalemisankeet ja edasised juhised.
"Teenindustegu 2004" tiitlivõitja oli Ida-Tallinna Keskhaigla telefoniteeninduse keskuse projekt ning "Teenindustegu 2005" laureaadiks sai Tartu Ülikooli Raamatukogu projektiga Ööraamatukogu.
Autor: ÄP