Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti sobib ka välisfirmade üritusteks

    Eestimaad külastavate välisturistide arv näitab stabiilset kasvu. Lisaks puhkuseturistidele kasvab jõudsalt ka korporatiivturistide (incentive tourism) arv. Soodsate asjaolude kaasmõjul on Eesti tänaseks arvestatav sihtkoht, mille vastu väliskorporatsioonid huvi tunnevad.
    Teenuseosutamise protsess ise on väga pikaajaline, päringu saamisest ürituse toimumiseni võib vahel minna rohkemgi kui poolteist aastat. Sellesse aega mahuvad läbirääkimised vahendusfirmade ja lõpptellijaga, kliendi esindajate Eestis käimised, teenuste ja toodete testimine ning detailsete tegevusplaanide koostamine. Üritus ise võib kesta vaid mõned päevad, kuid ometi on sellega ainuüksi strateegilisel tasandil seotud viis kuni kaheksa inimest.
    Pakkumisse kaasatakse alati mitmesuguseid sihtpaigale omaseid tegevusi ja kohti, mida ürituse käigus võiks kasutada.
    Kui klient on teenuseid põhjalikult testinud, jäävad sõelale vaid hoolikalt valitud tegevused. Kriteeriumiteks on eelkõige kõrge kvaliteet ja unikaalsus.
    Kõrge tasemega üritused panevad proovile kõik osapooled. Nii on näiteks Broadline selgitanud enda jaoks välja ettevõtted, kellega koos saab Eestis maailmatasemelisi sündmusi korraldada ja võtta vastu üha suuremaid väljakutseid. Õnneks on kohalikul turul partnereid, kelle suhtumine töösse tunnustust väärib.
    Broadline'i kogemus näitab, et Eestis on olemas näiteks nii maailmatasemel bussifirma, peoteenindusettevõte kui ka keskkonnad ja toimumiskohad, mis on unikaalsed ning kannavad välja tipptasemel ürituse.
    Tipptasemel teenuse pakkumiseks peab olema meeskondades ka hulk andekaid partnereid nagu sisekujundajad, kunstnikud, skulptorid, artistid, floristid ja kindlasti kõrgtasemel giidid, kes suudavad väliskliendi soovid täita. Tuleb tõdeda, et näiteks meie luksus- ja boutique-hotellide kõrge teeninduskultuur võib kliendi ootusi ka ületada.
    Lisaks on vajalikud tipptasemel heli-, valgus- ja videotehnilised lahendused ning paindlikud ja moodsad telklahendused.
    Kaalukaim osa kõrgetasemelise teenuse poole püüdlemisel sõltub inimestest endist, mitte tehnilistest lahendustest ja moodsatest hoonetest. Kvaliteet tuleb eriti selgelt esile just inimeste paindlikkuses, koostöövalmiduses, kogemuses ja oma ala tundmises.
    Korporatiivturistidest väliskliente teenindades peab olema väga hea pingetaluvusega ning paindlik diplomaat kliendi soovide ja meeleolude vahendamisel partneritele, kelle abil kõik need soovid täita tuleb.
    Et Eestisse tuleks enam korporatiivturismi, peaksid meie ürituste korraldajaid olema senisest veelgi paindlikumad, kannatlikumad ja entusiastlikumad. Kindlasti peab olema valmis kinnitatud plaane käigupealt muutma ja uuendusi kvaliteetselt tegema.
    Välistellija esindajatega suhtlemine neis projektides on kohaliku vastutaja jaoks eelkõige arendav ja rikastav kogemus, kuna märkusi ja ülesandeid tuleb korraga viie-kuue inimese käest.
    Kvaliteeti hinnatakse küll mitmete tõekspidamiste järgi, kuid üks on alati peamine - teenuse ja toote vastavus kõrgete nõudmistega kliendi soovidele ja ootustele. Kuni nõudmisi ei täideta või ei ületata, ei saa rääkida kvaliteedist pikemas perspektiivis.
    35 limusiini. Eestis üritust korraldanud Prantsusmaa ettevõtte nõudmine oli, et sõiduvahenditeks oleksid uued mustad Mercedesed või Audid. Need leidsime tänu headele partneritele ning vaatepilt oli muljetavaldav. Isegi ajakirjandus pani tähele ja tundis huvi, kes on need 35autolise kolonnina mööda Harjumaad ringi sõitvad salapärased külalised.
    Juhatuse esimehe veidrused. Palmse mõisas on maaliline tiik, kus kalu ei ela. Tellijaettevõtte president oli suur harrastuskalastaja ja soovis ka Palmses kindlasti kalastada. Ei jäänud muud üle, kui kalakasvandusest tiiki kalad organiseerida. Kalastusest ei tulnud tol päeval midagi välja, kuna ilm oli oodatust pisut jahedam ja mõisaetenduste programm tuli käigupealt ümber mängida. Nii püüti osa kalu pärast üritust professionaalide endi poolt välja, ülejäänud aga jäidki kõigile kohalikele soovijatele õngitseda.
    Keskkond. Õhtusöök Kadrioru kunstimuuseumis. Toolidele tuli selleks puhuks õmmelda valged pidulikud toolikatted, seinad dekoreerida valge õhulise kangaga ning kaunistada liblikate ja valgusega.
    Lauakaunistuses määrati ära mitte ainult lillede arv vaasis, vaid ka kroonlehtede arv ja värv õiel. Väljakutse oli see kõigile korraldavatele osapooltele, kuid hakkama saadi ideaalselt. Peoteenindusfirma teenis gurmeemenüüga välja prantslaste aplausi, mis on väga suur tunnustus.
    Lõpptulemus. Üritus oli väga edukas. Kõik pidid andma endast maksimumi. Kui maksimumist jäi protsessis pisut puudu, märgati seda kohe ja anti väga kriitilist tagasisidet selle nimel, et lõpptulemus ületaks ootused.
    Autor: Paavo Pilv
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohitid: miljonär Marko Oolo nipid ja ka rikkad nutavad
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
Rindeteated: venelased on pealetungil, ukrainlased ootavad relvaabi
Ukraina sõjas üritab aktiivsem Vene pool ära kasutada ajaakent enne värske relvaabi saabumist ukrainlastele.
Ukraina sõjas üritab aktiivsem Vene pool ära kasutada ajaakent enne värske relvaabi saabumist ukrainlastele.