Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Finnair otsib oma Eesti tütarfirmale uut rakendust
"Üks võimalik alternatiiv on, et Aero Airlines võtab üle Finnairi tšarterlennud," rääkis eile Tallinnas Finnairi kontserni juht Jukka Hienonen. Täpsemad plaanid selguvad tuleva aasta esimesel poolel.
Erinevalt Finnairi odavlennufirmast Fly Nordic, mis kolmeaastase tegutsemise järel viimases kvartalis lõpuks kasumisse jõuab, ei ole Aero Airlines iseseisev, vaid emafirma vajadustest sõltuva rolliga ettevõte. Mullu lennutati Tallinna ja Helsingi vahel 130 000 reisijat, tänavu kasvab number 150 000-le. Paljud jätkavad Helsingist teekonda edasi Euroopasse või Aasiasse.
Finnair vahetab välja tütarfirma vananenud lennukipargi. Jõuluks loodab Aero Airlines lennuametilt kätte saada oma lennukite tehnilise inspektsiooni tegemise loa.
Tallinna lennujaamast väljuvatest reisijatest lendas Finnairiga tänavu ca 12,7%. Kasv on olnud reisijate arvu kasvust kiirem, nii on turuosa võetud ka lipukandjalt Estonian
Airilt, ütles Finnairi Balti riikide müügijuht Kimmo Rautiainen, keda hämmastab eestlaste reisiind. Mis iseenesest on vesi lennufirma veskile.
Finnairi suurim kasv tuleb Aasiast, kuhu on plaanis lende veelgi lisada. "Lõpuks ometi võime öelda, et asume Euroopas täiesti õige koha peal," demonstreeris Hienonen eile täispuhutava maakeraga. Helsingist on lennuaeg Aasiasse kõige lühem ning ühtlasi saab vältida Euroopa suuri ülerahvastatud lennujaamasid. Eurooplaste Aasiasse viimisel on Finnair praegu Lufthansa ja Air France-KLMi järel kolmandal kohal.