Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Müügiedendus kasvatas Danone edu
Hiljuti Eesti turul 29 protsendiga turust liidripositsioonile jõudnud Danone jogurtite edule on kaasa aidanud müügiedendamine.
Viimastel aastatel on paljud tootmisettevõtted hakanud oma edasimüüjalt lisaks tavateenustele tellima ka müügiedendamist.
Müügiedendaja loob kauplusega soodsad tingimused kauba väljapaneku osas, pidades silmas optimaalset kogust ja parimat positsiooni müügiriiulitel ning hoolitseb selle eest, et eri toote reklaam- ja kampaaniamaterjalid teeksid toote riiulis nähtavaks.
"Olen kindel, et müügiedendamine on tugeva toote ja eduka turunduskampaania kõrval märkimisväärselt mõjutanud meie müügi intensiivset kasvu," arvas Danone Eesti müügikoordinaator Angelika Tauk.
"Meie jaoks on oluline, et Danone tooteid paigutaks riiulitele ja nende müüki jälgiks spetsiaalse väljaõppega inimene, kes mõistab erinevate toodete kategooriaid ning suudab vastavalt meie toote eripärale ja eesmärkidele seda müügiriiulil paigutada," lisas ta.
Autor: Dan Murumets