Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaks juveelipoodi jagasid omavahel esikoha

    Juveelikaupluste klienditeenindus jäi teiste valdkondadega võrreldes keskmisest nõrgemale tasemele - hinnatud teenindusaspektide koondtulemus oli 78%.
    Teiste valdkondadega võrreldes keskmisest oluliselt nõrgemaks jäid juveelikauplustes tulemused kontakti alustamise ja lõpetamise ning üldiste suhtlemis- ja käitumisoskuste osas.
    Teenindajad ei näidanud kaupluses olevate klientide vastu sageli mingit huvi üles - kliente ei tervitatud, neile ei pakutud omal initsiatiivil abi ega oldud valmis nende vajadusi välja selgitama ka siis, kui klient viimaks ise teenindaja poole pöördus.
    Parima klienditeenindusega Wrist.net ja Kullatükk edastasid konkurendid koondtulemusega 87%. Paremusjärjestuselt kolmandaks jäi Goldman.
    Testkliendid tundsid juveelikauplustes käies huvi abielusõrmuste vastu. Eesmärk oli lasta teenindajal võimalikult palju tooteid tutvustada, võrrelda ning anda vajadusel nõu sõrmuste valikul. Lisaks küsiti infot graveerimise ning eritellimuse võimaluste kohta.
    Juveelikauplustes käies ilmnes probleeme nii puuduliku keeleoskuse, ebakorrektse käitumise, kliendi juuresolekul kõrvaliste asjadega tegelemise kui ka üldiste viisakusreeglite eiramisega.
    Mõni teeninduskontakt jäi poolikuks, kuna teenindaja puudulik keeleoskus ei võimaldanud tal kliendi küsimustest aru saada ega neile vastata.
    Ühel korral ei saanud teenindaja aru, mida tähendab sõna "abielusõrmus" ning asus esmalt selle tähendust kontrollima.
    Samuti esines juhtumeid, kus teenindaja vastas küsimusest täiesti mööda. Näiteks küsimusele, kas vaadeldav sõrmus aja jooksul tuhmub, saadi vastus, et allahindlus on 30%.
    Kliendi kauplusse sisenemisel tegelesid teenindajad mitmel korral kõrvaliste tegevustega ega lasknud end poes olevatest klientidest segada.
    Teenindajad olid hõivatud riiulite koristamise, söömise, omavahelise vestluse või telefonikõnega ning ühel korral ümiseti isegi koos üht lauluviisi. Ebameeldivalt üllatunud oli ka klient, kes oli sunnitud kauplusse sisenedes koos teiste klientidega pealt kuulama teenindaja valjuhäälset ja vihast tõrelemist kolleegiga, kes oli millegi vastu eksinud.
    Kliendi küsimustele vastates jäädi paljudel juhtudel loiuks ja ükskõikseks või muututi juba pärast paari küsimust kärsituks ja kannatamatuks.
    Esines ka juhtumeid, kus teenindaja nõjatus kliendiga suheldes küünarnukkidega klaasvitriinile või vältis järjekindlalt silmsidet.
    Kliendil tuli toime tulla ka olukorraga, kus kõik hinnad tuli ise eurodest Eesti kroonidesse ümber arvutada.
    Samuti leidis klient ühel korral eest suletud kaupluse ilma ühegi selgitava sildita selle kohta, mis põhjusel või kui kaua kauplus suletud on.
    Positiivsete näidetena võib seevastu välja tuua teeninduskontaktid, kus teenindajad olid väga abivalmid ning tutvustasid põhjalikult erinevaid sõrmuseid. Kliente kutsuti ka koos tulevase abikaasaga tagasi sõrmuseid proovima või anti koju lähemalt tutvumiseks kaasa abielusõrmuste kataloog.
    Parima teenindusega kauplused Wrist.net ja Kullatükk eristusid konkurentidest põhjalikuma kliendi vajaduste välja selgitamise poolest.
    Samuti kandsid teenindajad kõigil kordadel korrektselt nimesilte.
    Kaupluse Wrist.net teenindajad paistsid silma keskmisest oluliselt paremate suhtlemisoskuste poolest ning Kullatüki teenindajad said konkurentidest paremini hakkama klientidega kontakti loomisega.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse testostu (mystery shopping) meetodil.
    Septembris olid uuritavaks valdkonnaks juveelikauplused. Valimisse kaasati üheksa Eesti juveelikaupluste ketti, millel on vähemalt kolm esindust suuremates linnades, k.a esindus Tallinnas. Septembri alguses käisid Dive'i testkliendid üheksa juveelikaupluse filiaalides eri linnades - Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas, Rakveres ja Jõhvis. Igaühes neist käidi kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Fordi elektriautode tootmisest tulenev kahjum ületab miljardit
Fordi elektriautode üksus teatas, et esimese kvartali kahjumid kasvasid 1,3 miljardi dollarini, ehk iga kvartalis müüdud 10 000 sõiduki kohta 132 000 dollari võrra, mis andsid panuse ettevõtte üldkasumi vähenemisele.
Fordi elektriautode üksus teatas, et esimese kvartali kahjumid kasvasid 1,3 miljardi dollarini, ehk iga kvartalis müüdud 10 000 sõiduki kohta 132 000 dollari võrra, mis andsid panuse ettevõtte üldkasumi vähenemisele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.