• OMX Baltic−0,51%302,34
  • OMX Riga−0,32%868,1
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,4
  • OMX Vilnius0,16%1 194,03
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,4%8 565,85
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic−0,51%302,34
  • OMX Riga−0,32%868,1
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,4
  • OMX Vilnius0,16%1 194,03
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,4%8 565,85
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 28.09.07, 14:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teenindaja napist keeleoskusest tuleks teavitada firma juhtkonda

Tarbijakaitseamet saab aeg-ajalt kaebusi, kus kliendid kurdavad müüjate, taksojuhtide ja tavaliste teenindajate vähese eesti keele oskuse pärast. Samas saaksid tarbijad ka ise teenindustaseme parandamiseks üht-teist ära teha.
Kui kliendid teavitavad töötaja puudulikust keeleoskusest firma juhtkonda, kõrvaldatakse puudujäägid ilmselt kiiremini, vahendas dv.ee tarbijakaitseameti vastust.
„Kui kaebus ei sisalda konkreetse firma nime, aadressi ega teenindaja nime, soovitame andmeid täpsustada ja saata see kaebus keeleinspektsiooni,“ rääkis tarbijakaebuste osakonna juhataja Merle Lutsoja. Riigikeele oskuse hindamise eest vastutab keeleinspektsioon.
Kui teeninduspuudujäägid seisnevad aga milleski muus kui keeleoskuses, võib klient nõuda kas hinna alandamist, ebamugavuste tasuta kõrvaldamist või uue analoogse teenuse osutamist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele