Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kesklinna seminarile autoga tulla ei maksa

    Sel aastal laienenud tasuline parkimisala on olukorda veelgi raskendanud. Kui Tallinna Ülikoolis seminaril viibinud said enne auto jätta Petrooleumi ja Tuukri tänavaga piirnevale tasuta parkimisalale, siis tänavu seda võimalust enam ei ole. Ülikooli konverentsikeskus saab anda vaid soovitusi, millised on lähimad parkimiskohad. Kas tulla autoga ning tasuda parkimise eest omast taskust või kasutada ühistransporti, jääb seminarikülalise enda otsustada.
    Tallinn Hotelsi konverentsijuht Hannes Kuus ütleb kokkuvõtvalt, et tallinlased on üldiselt juba harjunud teadmisega, et parkimise eest tuleb linnas ise tasuda ja senini ei ole parkimiskoha puudusel keegi üritusele tulemata jätnud.
    Kuus lisab, et nende kesklinna ja sadama piirkonnas asuvatel hotellidel on parkimiskohti küll alla 20, kuid samas pakutakse võimalust jätta sõiduk maja kõrval valvega parklasse, kus päev maksab 80 krooni.
    "Kesklinnas asuvasse Estonia teatrisse seminarile sõitja võib leida hea õnne korral platsi teatri 90kohalises parklas, mis on mõeldud oma töötajatele. Sealsetest kohtadest ei pruugi piisata ja tuleks siiski arvestada kesklinna parkimissüsteemiga," ütleb ürituste korraldamise projektijuht Riina Randver.
    Ka mitmekülgsete seminarivõimalustega Radisson SASi hotellil ei ole pakkuda tasuta parkimisala, küll aga asuvad kõrval Rävala parkimismaja ja Europark. Hetkel seal klientidele soodustust ei ole.
    Tervelt 375 parkimiskohta on hotell Olümpia ärikliendi kasutuses kolmes parklas: maja ees, taga ja vastas üle tee. Maja taga asetsevas 75kohalises parklas kehtib ka soodushind. Hotelli konverentsijuht Moonika Kukk tunnistab et parkimine on kindlasti oluline kohalikele klientidele ja Olümpia hotelli lähiümbruses on selleks erinevaid võimalusi loodud.
    Linnasüdamest eemal asuvate seminariruumide puhul on tasuta parkimine kliendile oluline märksõna ja üldiselt on seda võimalik ka pakkuda.
    Balti Jaamas asuvas Shnelli hotellis saab auto jätta maja ette või kui sealsed kohad on täidetud, siis ka kõrval asuvale parkimisalale. Kui keskmiselt viibib seminaril 25-35 inimest, siis võimalust, et ärikliendile kohta pole, esineb haruharva.
    Umbes sama palju parkimiskohti võimaldab Tähetorni hotell Nõmmel. Sealsesse parklasse mahub 24 autot, lisaks on viiele sõidukile kohad kinnisel territooriumil. Eraldi alal on parkimiskohad turismibussidele.
    Suur parkla on Ülemiste hotellil. See mahutab 90 autot ja on tasuta. Ülemiste hotelli konverentsiassistent Diana Kivistik möönab, et ühistranspordist suhteliselt eemal asuva hotellina näitab nende kogemus selgelt, et tasuta parkla olemasolu on väga vajalik ja kliendid hindavad seda, kui nad ei pea lisaks seminarikuludele eraldi maksma ka parkimise eest.
    Veelgi paremaid parkimisvõimalusi pakuvad linnast välja jäävad teenusepakkujad. Näiteks on Tallinnast 11 km kaugusel Vääna jõe ääres paikneval mugava seminarikeskuse ja hubaste saalidega Tugamanni veskil umbes 25kohaline parkla ja auto saab jätta ka külavaheteele.
    Autor: Riho Paramonov
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Esimese kvartali tulemused tõstsid Snapi aktsia hinda neljandiku võrra
Snapi aktsia hüppas turueelses kauplemises 25% pärast esimese kvartali tulemuste avalikustamist, mis ületasid kõrgelt analüütikute ootuseid.
Snapi aktsia hüppas turueelses kauplemises 25% pärast esimese kvartali tulemuste avalikustamist, mis ületasid kõrgelt analüütikute ootuseid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.