Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Markko Märtini meediafirma asutas ajakirja Tarkade Klubi
"Kirjutame sellest, kuidas toimib meid ümbritsev maailm," rääkis ajakirja peatoimetaja Arko Olesk. "Kuidas arenes inimene, milliseid saladusi peidab endas universum, mida paljastavad meile geenid, milliseid uusi lahendusi leiutavad insenerid meie probleemidele - need on vaid mõned näited teemadest, mida ikka ja jälle hakkab ajakirja veergudel kohtama," selgitas Olesk, lisades, et teadusest ja tehnoloogiast kirjutatakse arusaadavalt ning põnevalt.
"Mulle tundub, et senini on Eesti ajakirjade seast puudunud just selline, mis tuleks lugejale vastu ja selgitaks, kuidas meie maailm toimib," ütles Olesk.
Ajakiri toob lugejani värskeid uudiseid teadusmaailmast, kolumne tunnustatud autoritelt, pikemaid lugusid huvitavatel teemadel ajaloost meditsiinini ning ohtra graafikaga selgitusi, kuidas töötavad nii meie igapäevased tarbeesemed kui ka päris uued leiutised.
Tarkade Klubi esimese numbri kaaneteema on seotud filmiga, nimelt näitab ajakiri, kuidas Hollywoodi kassahittides loodusseadusi eiratakse, teatas ettevõte.
Tarkade Klubi asendab seni ilmunud ajakirja Klubi.
Ajakirja esimest numbrit trükitakse tiraažiga 15 000, ajakirjal on 2500 tellijat. Tarkade Klubi kaanehind on 39,90 krooni. Aastatellimus, mis sisaldab 12 ajakirja ja 6 DVDd, maksab 399 krooni.
OÜ Presshouse annab välja 11 ajakirja. Mullu 8,8 miljonit krooni kahjumit teeninud firma käive oli 39 miljonit krooni. Aasta varem oli käive 27 miljonit krooni ja kahjum 3 miljonit krooni.
Autor: ÄP