Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus 'kuus' on mängus tagasi

    Et Eesti Õhk oli eelmisel õhtul oma reisijatele lennukiaknast sõjatehnikat demonstreerinud ja Hamburgi maha plärtsatanud, jäime järgmisel päeval testisõidule üsnagi hiljaks.
    Esimene sõit toimus pimedas, kuid juba siis jäi silma ilus tulede lahendus. See kõik hakkas isegi pimedal ajal midagi meenutama. Hommikul saabus tõde ja teadmine - Mazda meenutab uusi Lexuseid. Katusejoon ja olek on ISi moodi ning esiosa tulede lahendus on GSi moodi. Ei tahaks siiski näpuga näitama hakata ja varguses süüdistada ning seda väga lihtsal põhjusel - need Lexused on ju ilusad autod ja kui Mazda nende nägu on, siis on see ju ainult plussiks.
    Sisu on samuti muutunud ja aina paremuse poole. Materjalid on vahetatud pehmete vastu. Seda viimast muidugi vaid kohati, osa on ikka veel kalgi plastiku all. Ruumi on autos igati normaalselt ja ka tagaistujatel on autos vähemalt sama palju ruumi kui Estonian Airi turistiklassis - kui mitte rohkemgi. Armatuurivalgus on ulmelise olemisega, valguslahendustega on omajagu vaeva nähtud ja silmailu mõttes on see vaev end igati ära tasunud. Natuke jäi kripeldama see sinine valgus - on jah ilus, kuid väsitab paraku silmi.
    Sedaani pagasiruum on vägagi mahukas ja sinna mahuks igati palju asju, kui vaid laadimisava oleks mõistliku suurusega.
    See on jälle paras pilu portfelli pistmiseks. Sestap soovitus: kes tahab midagi suuremat vedada, võtku luukpära või universaal.
    Proovida saime paraku vaid 2,5-liitrist mootorit, mis peaks olema edasiarendus praegusest 2,3-liitrisest. Paljud nurisesid, et jõuallikas on jube tuim.
    Ma leian, et kui auto on vaid 5000 kilomeetrit sõitnud, siis ta ongi veel kinni ja üsna tuim. Nii lihtsalt on ja mootori tõelisi omadusi saab nautima hakata alles siis, kui masin on vähemalt kaks korda rohkem sõitnud.
    Roolisüsteem on teema, mil tahaks vinguda. Nimelt on rool väga kiire ja sportlik. See on tore, kui sõidad St Tropezi ümber mägedes, kuid meil ju neid mägesid pole ning sirgetel ja laugetel teedel on sellise rooliga väga tüütu suunda korrigeerida.
    Iseenesest hoidis auto teest kõvasti kinni ja mingeid etteheiteid nagu teha ei oskakski.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vandeadvokaat ühistranspordist: alarahastuse vältimine on riigi vastutus
Olukord ühistranspordi korralduses – osaliselt nii-öelda tasuta transpordis – on vilets juba aastaid, kuid kallinenud kütuse tõttu kasvas see kriisiks. Hiljuti rahuldas riigikohus kolm ettevõtjate kaebust, kuid alarahastatud teenindajate seis üha halveneb, kirjutab vedajaid kohtus esindanud vandeadvokaat Jaana Nõgisto.
Olukord ühistranspordi korralduses – osaliselt nii-öelda tasuta transpordis – on vilets juba aastaid, kuid kallinenud kütuse tõttu kasvas see kriisiks. Hiljuti rahuldas riigikohus kolm ettevõtjate kaebust, kuid alarahastatud teenindajate seis üha halveneb, kirjutab vedajaid kohtus esindanud vandeadvokaat Jaana Nõgisto.
EfTENi uusim fond tühistas plaanitud osakute pakkumised
EfTEN Capital tühistab fondivalitsejana oma uusima, EfTEN United Property Fundi avaliku pakkumise käigus välja kuulutatud uute osakute pakkumised, mis pidid vahetappidena kestma aasta lõpuni.
EfTEN Capital tühistab fondivalitsejana oma uusima, EfTEN United Property Fundi avaliku pakkumise käigus välja kuulutatud uute osakute pakkumised, mis pidid vahetappidena kestma aasta lõpuni.
Reaalajas börsiinfo
Edukat tippjuhti Tarmo Noopi kutsuti buldooseriks, aga see on nüüd minevik Lahkumisintervjuu!
Veerandsada aastat A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noop (54) meenutab lahkumisintervjuus, et karjääri alguses kutsuti teda buldooseriks. Praegu ei kujuta ta ettevõtte juhina ette noort 24aastast, kellel puuduvad, nagu temal toona, varasemad kogemused.
Veerandsada aastat A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noop (54) meenutab lahkumisintervjuus, et karjääri alguses kutsuti teda buldooseriks. Praegu ei kujuta ta ettevõtte juhina ette noort 24aastast, kellel puuduvad, nagu temal toona, varasemad kogemused.
Eesti lõpetab Schengeni viisaga venemaalaste riiki lubamise
Järgmisel nädalal kavatseb valitsus kehtestada sanktsioonid Eesti riigi poolt Vene kodanikele väljastatud Schengeni viisade suhtes ning nende viisade omanikke riiki enam ei lubata.
Järgmisel nädalal kavatseb valitsus kehtestada sanktsioonid Eesti riigi poolt Vene kodanikele väljastatud Schengeni viisade suhtes ning nende viisade omanikke riiki enam ei lubata.
Riigikontroll tõi töötukassa koolitustes välja hulga puudusi ja nõuab nende kontrollimist
Riigikontroll leiab, et töötukassa peab selgeks tegema, millisest koolitusest on töö leidmisel kasu ja kontrollima koolituse taset. Samuti tõi kontroll välja, et töötukassa ei jälgi, kas pärast koolitust läheb inimene õpitud valdkonda tööle.
Riigikontroll leiab, et töötukassa peab selgeks tegema, millisest koolitusest on töö leidmisel kasu ja kontrollima koolituse taset. Samuti tõi kontroll välja, et töötukassa ei jälgi, kas pärast koolitust läheb inimene õpitud valdkonda tööle.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.