Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea aeg tõsta efektiivsust

    Majanduse jahtumine tekitas probleeme muuhulgas neile, kelle tegevus võrreldes konkurentidega muutus ebaefektiivseks. Seda kas liiga suurte kulude, läbimõtlematute äriprotsesside või tulemuspalkade langemise tõttu kustunud motivatsiooni pärast.
    Meil on rõõm töötada koos Eesti suurte ja tublide ettevõtetega. Paradoksaalselt soovivad just edukad organisatsioonid end jätkuvalt täiendada, vähemedukad leiavad põhjendusi seda mitte teha. Meie kliendid on praegu näidanud oma käitumisega, et just jahtunud majanduses tasub oma inimeste ja organisatsiooni efektiivsust kasvatada.
    Tegeletakse äriprotsesside tõhustamise ja inimeste tootlikuse kasvatamisega, kujundatakse ettevõtlikku ja tulemusele orienteeritud firmakultuuri, aidatakse kaasa töötajate vaimsele ja füüsilisele tööst taastumisele.
    Miks siis edukad ettevõtted praegu nii palju efektiivsusele rõhku panevad? Suurem osa neist on suurepärases või heas vormis, olles juba aastaid tagasi teinud tarku ja kaalutud riskiga valikuid. Efektiivsuses uuele tasemele jõudmiseks on praegu hea aeg, sest meedia on loonud majandusolukorrast tumedates toonides pildi ning räägib päevast päeva probleemidest. Nii on juhil kergem oma inimeste ette astuda ja pakkuda variante tõhusamaks tegutsemiseks. On ju keeruline selgitada kiire majanduskasvu tingimustes, miks peab vältima telefoniga lobisemist, ebaratsionaalset autokasutust, protsessivigade talumist jne.
    Organisatsiooni eelhäälestus tõhustumisele on praegu suurem kui buumi ajal. Sellepärast püüdlevad kõik meie kliendid aktiivselt efektiivsusele. Aga vaid 10% teeb seda sellepärast, et sellest oleneb ettevõtte saatus. 90% tõhustab tööd eesmärgiga kasutada aeglasemat minekut majanduses, tõusmaks Lääne Euroopa tootlikkuse tasemele. Sellelt positsioonilt on uue kasvu alates kergem minna Baltimaadest välja ning konkureerida nii vana kui ka uue Euroopa firmadega.
    Autor: Endrik Randoja
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Apranga esimese kvartali käive kasvas üle 10%
Käesoleva aasta esimeses kvartalis ulatus Leedu rõivaste jaeketi Apranga Groupi müügikäive koos käibemaksuga 72,3 miljoni euroni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas käive 11%.
Käesoleva aasta esimeses kvartalis ulatus Leedu rõivaste jaeketi Apranga Groupi müügikäive koos käibemaksuga 72,3 miljoni euroni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas käive 11%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.