Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vapustused brändimaastikul
Pankrotid ja võlad on kriisi ajal tavalised. Siiski tekitab värinaid äratundmine, et nii mõnigi tuntud bränd võib sootuks kaduda.
Märtsis selgus, et Tere on ülekaalukalt Eesti elanike armastatuim piimabränd. Samas kogunevad ettevõtte kohale mustad pilved ning Tere maksuvõlg on kerkinud juba 10 miljoni kroonini. Manalateele võib minna ka vana hea Kalev. USAs oodatakse muu hulgas Chrysleri autode, Old Navy rõivaste ja kuulsate kummijalatsite Croc kadumist 2010. aasta lõpuks. Brändimaailm, nagu me seda tunneme, on haihtumas.
Autor: ÄP