• Jaga lugu:

    Habakuked käivitasid 100miljonilise arenduse

    "Ehitushinnad on veel mõistlikul tasemel ning pangad on juba valmis häid projekte toetama," ütles Metro Capital Managementi (MCM) juhatuse liige Sulo Nigul. "Sellises kombinatsioonis saame ostjatele pakkuda väga hea kvaliteediga kortereid mõõduka hinna eest."
    Niguli sõnul kinnitab seda, et aeg uute arendustega alustada on küps, ka ostjate senine huvi, sest kolmandik esimeses etapis valmivast 40 korterist on juba broneeritud.
    Arco Vara ASi juhatuse liige Lembit Tampere kinnitas, et arendajate julgus alustada uute projektidega üha kasvab.
    "Asjalik. Nad on väga tublid. See on hea näitaja, et arendusi alustatakse," kommenteeris Tampere Metro Capitali Managementi Väike-Kalamaja arendusprojekti ning lisas, et selles projektis valmivad 90 korterit on Tallinnas vaid ühe kuu müük.
    Pendel on tema sõnul praegu just selles servas, et tuleb uusi projekte teha, kuna nõudlust on ja selle täitmiseks tuleb uut toodangut anda.
    "Arendustega alustamine näitab, et ei pea ootama tohutuid pöördeid ega seda, et pangad tuleksid appi finantseerima. Tuleb ära kasutada olukorda, kus ehituse hind on mõõdukalt madal, sest see ei jää kestma," rääkis Tampere.
    "Oleme ka ise veel sel aastal uusi projekte alustamas ega jää ootama ebamäärast tulevikku," lubas Tampere.
    Metro Capitali Management korraldas augustis Väike-Kalamaja esimese etapi täiendavaks finantseerimiseks võlakirjaemissiooni, mis märgiti täis peamiselt kohalike investorite poolt.
    Kava kohaselt kerkib seitse korterelamut kokku 90 korteriga. Elamuid ühendab maa-alune parkla. Esimeses etapis ehitatakse valmis kolm maja, mis valmivad 2011. aasta kesksuvel.
    Ehitaja on Riito Ehituse OÜ. Esimeste hoonete ettevalmistavad ehitustööd juba käivad.
    "Valmiv meremuuseum, rannapromenaad, Kultuurikatel, rekonstrueeritav Linnahall, planeeritav linnavalitsuse uus hoone," loetles Nigul ehitisi, mis paiknevad uuest elamukvartalist vaid mõnesaja meetri kaugusel ning kujundavad ümbruskonnast üha atraktiivsema elukeskkonna.
    Väike-Kalamaja kvartali projekteerinud arhitekt Ülo Peili sõnul on tegemist sissejuhatusega Kalamaja asumile. "Kalamajalikult kujundatud väikeelamud koos liikluseks suletud majadevahelise alaga peaks looma sellest kvartalist ihaldusväärse kodu eelkõige neile inimestele, kes eelistavad elu kesklinnas ja oskavad hinnata Kalamaja miljööväärtuslikku keskkonda," ütles Peil.
    Autor: Tea Taruste
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Kaamose tegevjuht: Lätis (veel) buumi ei ole
Läti kinnisvaraturu viimaste aastate kasvutempo pole küll selline nagu Eestis, aga see-eest tugeva kasvupotentsiaaliga, nendib kolm aastat lõunanaabrite turul tegutsenud Kaamos Kinnisvara värske tegevjuht Taimo Murer.
Läti kinnisvaraturu viimaste aastate kasvutempo pole küll selline nagu Eestis, aga see-eest tugeva kasvupotentsiaaliga, nendib kolm aastat lõunanaabrite turul tegutsenud Kaamos Kinnisvara värske tegevjuht Taimo Murer.
Tehnoloogiahiiud lõid ootusi; investorite tuju see ei tõstnud
Täna tulemused teatanud suured tehnoloogiafirmad ületasid mitmeski osas prognoose. Investorite kehva tuju see aga ei tõstnud, sest mõned aktsiad jätkasid langust ka järelturul, pärast tulemuste teatavakstegemist.
Täna tulemused teatanud suured tehnoloogiafirmad ületasid mitmeski osas prognoose. Investorite kehva tuju see aga ei tõstnud, sest mõned aktsiad jätkasid langust ka järelturul, pärast tulemuste teatavakstegemist.
Raadiohommikus: börsid ja miks energia nii kalliks muutub
Kolmapäeval teatab teise kvartali tulemused elektroonikatööstus Harju Elekter. Ettevõtte juht Tiit Atso kommenteerib neid ja tulevikuplaane-väljavaateid Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis.
Kolmapäeval teatab teise kvartali tulemused elektroonikatööstus Harju Elekter. Ettevõtte juht Tiit Atso kommenteerib neid ja tulevikuplaane-väljavaateid Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis.
Leedu autovedajaid süüdistatakse orjapidamises Lisatud video Leedu juhtide karmist elust
Leedu autovedajad on krahhi äärel: valitseb täielik veokijuhtide põud, kuna aastane kvoot kolmandatest riikidest pärit juhtide tööle lubamiseks sai täis juba mais ning kaks kuud kestnud ootamise järel teatas valitsus, et kvooti ei suurendata. Otsust võis mõjutada hiljuti avaldatud ajakirjanduslik dokumentaaluurimus Leedu vedajatest kui 21. sajandi orjapidajatest.
Leedu autovedajad on krahhi äärel: valitseb täielik veokijuhtide põud, kuna aastane kvoot kolmandatest riikidest pärit juhtide tööle lubamiseks sai täis juba mais ning kaks kuud kestnud ootamise järel teatas valitsus, et kvooti ei suurendata. Otsust võis mõjutada hiljuti avaldatud ajakirjanduslik dokumentaaluurimus Leedu vedajatest kui 21. sajandi orjapidajatest.