Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Heiki Abel: viletsa ja odava kingiga venelast ei meelita
Raadiomängu, aga ka muude lugeja-, kuulaja-, vaatajamängude puhul on üks reegel: kolme šampoonipudelit ei maksa pakkuda ja kui midagi paremat pole pakkuda, jäta mäng üldse tegemata.
„Kuulajale millegi eest auhinda pakkudes ei ole mõtet koonerdada ehk kolme šampooni ei maksa pakkuda. Kui rohkemat lubada ei saa, siis jäta parem juba üldse tegemata,“ rääkis Sky Media müügidirektor Heiki Abel täna toimunud Best Marketingi seminaril ''Turundamine venekeelsele sihtrühmale Eestis''.
Samas töötab tema sõnul suure ja mänguvaeva väärt kingituse väljareklaamimisel kampaania väga hästi. Paku midagi sellist, mida tal on vaja või mille arvelt jääb mängu võitjal raha üle ja ta saab endale lubada midagi, mida muidu ei saaks, selgitas Abel. Ta lisas, et ühe õnnestunud raadiomängu käigus oli kümnele võitjale auhinnaks välja pandud 100 liitrit bensiini ning mängu saatis tohutu edu.
Abel andis ka mõned soovitused peamiselt raadioreklaami tellijatele:esiteks on vene keeles sõnad pikemad kui eesti keeles, seetõttu arvesta, et venekeelne raadioreklaam tuleb planeerida ajaliselt veidi pikem.
Ja teiseks karda reklaami pealelugeja hääldusvigu, karda reklaamis kõlava vene keelega samal tasemel oleva info jagamise puudumist sinu kodulehel, telefonis ning karda sõbra ja tuttava nõuandeid. Tuttava asemel soovitas ta küsida nõu neutraalselt võõralt inimeselt, näiteks mõnelt autojuhilt või koristajalt, kes on kindlapeale sinuga aus.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.