Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMT äridivisjoni juht: jaga partneriga sama hobi
Kuna Eestis tunnevad kõik kõiki, on äripartneriga hea läbirääkimisi pidada kui jagada temaga sama hobi, rääkis EMT ärikliendi divisjoni juht Jüri Kriisemann tänasel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel B2B konverentsil.
„Eesti väiksuses on oluline, et ostad teenust ettevõttest, kes on ka sinu klient. Saad kliendiga paremini läbi rääkida, kui oled talle ka ostja,“ tutvuslas Kriisemann võimalusi kuidas äriklientidega paremaid suhteid luua.
Hiljuti määras EMT kõikidele äriklientidele ühe kontaktisiku, sest ettevõtte hinnangul pole võimalik mõjutada otsuseid umbisikuliselt. „Rootsis ei saada aru, miks peaks alla 100 töötajaga ettevõttele oma personaalse kontaktisiku määrama, Eestis on see loomulik,“ rääkis Kriisemann.
Lisaks väärtustavad kliendid Kriisemanni kinnitusel seda, kui ettevõtte juhid leiavad aega nende äri kuulamiseks. „Leidke aeg, mil räägite mitte oma hinnapakkumisest, vaid kliendi ärist,“ õpetas ta.
Teine oluline aspekt on mehe hinnangul pere. Juhile läheb korda, kuidas läheb tema perel, sellepärast aitame klienti ka väljaspool tema tööaega, sõnas Kriisemann. Parema suhte loomisele aitab kaasa ka hobidega tegelemine, kuna väikses Eestis tunnevad kõik kõiki.
Samas tunnistas Kriisemann, et mida pikem on arve, seda lühem on lojaalsus. Seega peaks ka hinnal silma peal hoidma.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.