• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 09.09.13, 17:02

Uus meediaärimees

Eesti Meedia uueks omanikuks sai sellest nädalast 50% ulatuses TAMM Meedia ja 50% UP Invest, mille omanik on seni ravimiärist tuntud Margus Linnamäe.
Täna kirjutasid Norra meediakontserni Schibsted juht Rolv Erik Ryssdal ja Eesti Meedia juht Mart Kadastik alla lepingule, millega Meedia Holding OÜ omandab kõik AS Eesti Meedia aktsiad. 
Uuest omanikfirmast kuulub 50% TAMM Meediale ja 50% UP Investile, mille omanik on Margus Linnamäe. Juhtkonna liikmete moodustatud TAMM Meediast omab Mart Kadastik 58%, Toomas Issak, Meelis Luht ja Andres Kull igaüks 14%.
Saavutatud kokkuleppe järgi on AS Eesti Meedia väärtus ligi 30 miljonit eurot. Tehing hõlmab kõiki Schibstedile kuulunud Eesti, Läti ja Leedu ettevõtteid.
„Schibsted oli Eesti Meedia omanik viisteist aastat,“ kommenteeris Rolv Erik Ryssdal. „Oleme uhked, et selle aja jooksul on Eesti Meedia arenenud tugevaks ja strateegiliselt hästi positsioneeritud meediagrupiks Eestis ja Baltikumis.“ 
Mart Kadastik oli rahul, et mõnda aega kestnud ebamäärasus on nüüd lõppenud.
"Meil on väga hea meel, et Schibsted hindas võimalikest tulevikukavadest kõige elujõulisemaks just meie pakutut,“ märkis Kadastik. „Eriti suurt rõõmu teeb see, et nüüd kuulub Eesti Meedia omanikeringi seni põhiliselt ravimiärimehena tuntud Margus Linnamäe, kellega meil on ühine arusaam ajakirjanduse rollist ja väärtustest üldisemalt."
Margus Linnamäe ütles, et meediaärisse sisenemine on tema jaoks loomulikult uudne olukord.
„Tegemist on huvitava ja perspektiivika investeeringuga,“ hindas Linnamäe. „Kuid selle äratasuvus pole ainult rahaliselt mõõdetav. Kui tahame, et elukeskond Eestis oleks terve ning demokraatia ja vabadus püsiks, siis vajame majanduslikult tugevat ja missioonitundelist meediat. Siit ka meediaga seotud inimeste, teiste seas omanike, suur  vastutus."
Eesti Meedia on Baltikumi suurim meediaettevõte, mille käive oli 2012. aastal ligi 80 miljonit eurot. Eesti Meedia gruppi kuuluvad Postimees, Kanal 2, Trio (Kuku, Elmar jt) , maakonnalehed (Pärnu Postimees, Sakala jt), trükikoda Kroonpress, kuulutuste portaal  Soov, 50 % Õhtulehest, Ajakirjade Kirjastusest ja Express Postist, samuti Läti ja Leedu juhtivad online-ettevõtted (Plius, 15 Min, TVNet) ning Leedu suurim ajakirjade kirjastus ŽLG.

Seotud lood

Uudised
  • 05.05.14, 12:49
Nuutmann võib tõusta ka Eesti Meedia nõukogusse
Endine USSi juht Sven Nuutmann kommenteeris, et õpib BNSi tundma ja siis muudab, mis muutmist vajab.
Uudised
  • 05.05.14, 11:21
Kadastik ei usu BNSi ja Postimehe liitu
Eesti Meedia üks omanikest Mart Kadastik ei usu, et Eesti Meedia suuromaniku Margus Linnamäe 55% protsendiline BNSi osaluse ost kahe uudisteportaali töös mingeid liitumisi kaasa tooks.
Uudised
  • 05.05.14, 10:19
Linnamäest sai BNSi omanik
Apteegiärimees Margus Linnamäe, kellel on ka 50protsendine osalus Eesti Meedias, omandas oma MM Grupi tütarettevõtte UP Invest kaudu 55-protsendilise osaluse BNSis.
Uudised
  • 15.08.13, 12:01
Meediaärimees?
Eesti Meedia müügiteemas on tänaseni vastuseta olulisim küsimus – kes ikkagi on Mart Kadastiku ja teiste Eesti Meedia juhtide taga olevad investor(id)? On see Margus Linnamäe?
  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele