• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mazda turvavarustuse esitlus lõppes avariiga

    10. novembril toimunud proovisõidu ajal üritas Mazda müügiesindaja kliendile näidata, kuidas töötab mudeli CX-5 takistusele otsasõidu vältimise süsteem, ent juhtus avarii, kirjutas whatcar.ee.

    Vastupidiselt ootustele sõitis oma äranägemisel tegutsev CX-5 vastu piiret. Kannatada said mõlemad autos viibinud: klient vigastas kaela ning müügiesindaja murdis käeluu.
    Kiirustel 4-30 km/h töötav otsasõidu vältimise süsteem kasutab takistuste tuvastamiseks pikalainelise infrapunakiirgusega töötavat laserlokaatorit. Kui teele tekib takistus, valmistub süsteem avariipidurduseks, viies piduriklotsid ketastele nii lähedale kui võimalik.
    Kui autojuht kokkupõrke vältimiseks midagi ette ei võta, rakendab süsteem ise pidurid ning minimeerib mootori võimsuse ehk võtab gaasi maha.
    Mazda teatel on asjaolude kokkulangemisel võimalik, et süsteem takistust ei avasta. Avalikelt teedelt ei olevat aga teada ühtki õnnetust, milles süsteem süüdi oleks.
    Kuigi turvavarustuse demonstratsioonide läbiviimiseks on Mazda koostanud ranged eeskirjad, otsustati selline tegevus siiski peatada kõnealuse juhtumi põhjuste väljaselgitamiseni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
WeWork jõudis teisel katsel New Yorgi börsile
NYSE börsil alustas täna kauplemist kontorirentija WeWork, mille kahe aasta tagune esimene katse aktsiaid noteerida lõppes fiaskoga.
NYSE börsil alustas täna kauplemist kontorirentija WeWork, mille kahe aasta tagune esimene katse aktsiaid noteerida lõppes fiaskoga.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Aasta auto finalistid: elektriautode paremik peab laetud lahingut, aga fossiilikad võivad üllatada
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.