Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Starbucks hakkab müügi kasvatamiseks alkoholi pakkuma
USA kohvikukett Starbucks otsustas lisada käibe kasvatamiseks oma tuhandetes kohvikutes "õhtumenüüsse" alkoholi.
Seda ütles eile ettevõtte tegevjuht Troy Alstead, vahendab Bloomberg.
"Oleme seda piisavalt kaua testinud piisavalt paljudel turgudel – ja see töötab," märkis ta. "Kui toome kohvikutesse õhtumenüü, siis tõstab see oluliselt sel ajal meie müüki," kinnitas Alstead.
Starbucksi aktsia hind tõusis eile 1,8%, 75,91 dollarile. Tänavu on aktsia hind langenud 3,2% võrreldes S&P 500 indeksi 0,7%se tõusuga.
Starbucks on uurinud ka Eesti turgu, ent pole siin kohvikuid veel avanud.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.