Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Järgmine sotsiaalmeedia lemmiksõna: Groufie
Me kõik oleme tuttavad selfie´ga. Nüüd võib oma repertuaari aga lisada uue sotsiaalmeedia žargooni groufie.
Groufie ehk grupi selfie on uus lööksõna, mille lõi maailma suuruselt kolmas nutitelefonide tootja Huawei.
Huawei loodab uudissõnaga kasvatada oma uue nutitelefonimudeli Ascend P7, mida esitleti kolmapäeval Pariisis, müüki.
Androidi seadmel on 5 tolline ekraan ja 8 megapiksline kahesuunaline kaamera, millel on palju suurem resolutsioon, kui konkurentide kaameratel. Kaameral on panoraampildi tegemise võimalus, mis võimaldab ühele pildile mahutada tunduvalt enam inimesi.Võrdluseks on tüüpilisel telelefonikaameral, millega saab mõlemasuunaliselt pilte teha 1-2 megapikslit.
„Sotsiaalmeedia on äärmiselt oluline ja me peame inimestele näitama erinevusi, mida Huawei telefonid pakuvad,“ sõnas Huawei marketingi osakonna asedirektor Shao Yang.
Groufie hullustus sai alguse peale Ellen DeGeneresi tehtud staaride grupipilti märtsis toimunud Oscarite galal. Pildist sai kõigi aegade kõige enam edasisäutsutud pilt.
Huawei värske nutitelefon aitab kinnistada telefonitootja positsiooni maailma nutitelefonide tootjate kolmandal kohal. Esikohtadel on Samsung ja Apple.
Huawei turuosa globaalsel nutitelefonide turul on 4,9%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.