Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rohkem lugupidamist kaaseestlaste vastu

    Kui me tahame enda kõrvale sõltumatuid ja tarku inimesi, siis me ei saa nendega suhelda lootuses, et nende käitumine oleks sõltuv ja ebaintelligentne. Kõik inimesed soovivad paremat elu ja paremat Eestit. Tahame, et inimesed meie kõrval oleksid õnnelikumad, rõõmsamad ja sõbralikumad. Imestame, kui see nii veel ei ole, ja arutleme, millal võiksime nii kaugele jõuda.

    Nõnda jõuame ringiga iseenda ja oma organisatsioonideni. Selleni, mida me siis reaalselt teeme, et eestlased oleksid õnnelikumad ja targemad. Sest mina ja sina oleme osa eestlastest ning  sõpruskondade kaudu oleme kõik omavahel seotud. Minule võõras on mu sõbrale väga oma. Minu klient on kellegi tütar, ema või abikaasa.
    Inimesed pole tohmanid. Seetõttu palungi nendelt, kes tellivad ja teevad reklaame, natuke rohkem lugupidamist kaaseestlaste vastu. Me ei saa tahta paremat Eestit ning samal ajal kõnetada reklaamides inimesi, kes on kokkuvõttes meie enda sõbrad, sugulased või tuttavad, nagu tohmaneid.
    Võtame juhusliku näitena reklaami: “Alma piima võtsid?” Miks peaks keegi võtma just ­Alma piima? Kallis inimene, kes selle reklaami tegid või tellisid, kas sa küsid ise oma kaasalt kodus: “Kallis, kas sa poest Alma piima võtsid?”
    Tõepoolest, turustajad tahavad, et inimesed ei räägiks lihtsalt piimast, autost ega telekast, vaid tootemargist, brändist. Aga, sõbrad, see on inetu. Kui me tahame oma kõrvale sõltumatuid, iseseisvaid ja intelligentseid inimesi, siis me ei saa nendega kommunikeerida lootuses, et nende käitumine oleks sõltuv, programmeeritud ja ebaintelligentne.
    Hoolimatu raiskamine. Iga tegu loeb, iga kommunikatsioon on võimalus teha midagi paremaks, ilusamaks, liikuda lähemale visioonile.
    On hoolimatu raisata pinda ja risustada kaasmaalaste tähelepanu sõnumitega, mida me tegelikult südames ei soovi kellelegi edastada.
    Antud reklaami puhul näiteks piisaks vaid piimapakendist ja küsimusest: “Kallis, kas piima võtsid?” (ja siis lisaks mõni fakt piimast). Nõnda on raha ja inimtähelepanu natukenegi lugupidavamalt kasutatud. Lõpetame selle lõputu “müümise” ja teeme lihtsalt head asja.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Elektriarveid 7000 euro eest: Soome pensionärid müüsid maja maha
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Raadiohommikus: ehitusest, pangandusest ja investeerimisest
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.