Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kantavatele tehnoloogiavidinatele ennustatakse 129% kasvu
Kantava tehnoloogia toodangu kasvuks ennustatakse 2014. aastal plahvatuslikud 129%. Kasvu taga seisavad mitmed uued, sellel aasal turule tulevad tooted, vahendab CCS Insight.
Kantava tehnoloogia hulk ületab prognoosi kohaselt sellel aastal 22 miljoni piiri; aasta varem oli see 9,7 miljonit. Kasv aga jätkub ning 2018. aastal ületab see juba 135 miljoni piiri. Kantava tehnoloogia kumulatiivne müük ületab järgmise viie aasta jooksul 370 miljoni piiri.
Sportlikule vormile ja tervisele suunatud seadmed on üks kiireimini kasvav kategooria ning jõulukinkide hooaeg aitab tehnoloogia müügile suuresti kaasa, ennustab CCS Insight.
“Kantav terviseseade on suurepärane jõulukink inimesele, kellel on kõik juba olemas. Me usume, et selliste seadmete, eriti spordikellade, müük tagab 2014. aasta viimase kvartali tugeva kasvu,” sõnas CCS Insight direktor Marina Koytcheva.
Suured tehnoloogiahiiud on oma tähelepanu pööranud nutikatele kaasaskantavatele seadmetele ning püüavad turul oma tootega esimeseks saada. Samsugi Galaxy Gear ning Google Glass on juba turule sisenenud, kuid siiski veel lapsekingades.
2018. aastal on pool müüdavatest kantavatest tehnoloogiavidinatest nutikellad, märgib CCS Insight.
Praegusel hetkel müüakse üle 40% kantavatest tehnoloogiavidinatest Põhja-Ameerikas, kuid Lääne-Euroopa hakkab vaikselt järele jõudma ning prognooside kohaselt möödub 2016. aastaks USA-st.
Tarbijad ootavad pikisilmi ka Apple iWatchi turuletulekut sellel aastal. Apple nutiseadme turuletulek võib turuolukorda suuresti muuta, kuna ajalugu on näidanud, et Apple tooted võivad inimeste mõtteviisi teatud toodete suhtes täielikult muuta.