Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Instagram edestas Twitterit

    Foto: EPA

    Facebooki omandis oleva Instagrami kasutajate hulk jõudis 400 miljoni aktiivse kasutajani kuus, muutes selle ühtlasi oma rivaalist, Twitterist populaarsemaks.

    Sotsiaalmeedia võrgustik loodab teenuse pealt teenida ka suuremat reklaamitulu, vahendab CNBC.
    Foto-jagamise rakendusel kulus üheksa kuud viimati lisandunud 100 miljoni kasutaja poolehoiu võitmiseks. Teenust kasutavad ka tuntud staarid nagu jalgpalliäss David Beckham ja endine sportlane Caitlyn Jenner.
    Hiljuti liitunud 100 miljonist kasutajast on enam kui pool pärit Euroopast ja Aasiast, kusjuures enim kasutajaid on Brasiiliast, Jaapanist ning Indoneesiast.
    Facebooki jaoks on numbrid äärmiselt rõõmustavad, kuna sotsiaalvõrgustik on seadnud eesmärgiks Instagrami pealt üha enam teenima hakata. Hiljuti on ellu rakendatud mitmeid muudatusi nagu sponsoreeritud postitused ning peagi hakatakse kasutajatele kuvama ka suunatud reklaame.
    Instagrami reklaamitulu peaks sellel aastal prognooside kohaselt sisse tooma ligi 600 miljonit dollarit; 2016. aastaks prognoositakse üle 146% tulu kasvu ehk loodetav tulu peaks ületama 1,48 miljardit dollarit, ennustab eMarketer.
    Instagrami reklaamitulu moodustab 2017. aastal 14% Facebooki mobiilireklaamide kogutulust, prognoosib eMarketer.
    “Instagram jõuab erineva kasutajaskonnani, seega on sellel reklaamitootjate seas menu ning seda müüakse kui eraldi toodet või brändi,” sõnas Enders Analysis digitaalmeedia juht Ian Maude.
    Twitter aga seevastu seisab silmitsi raskustega. Mikroblogi teenus teatas selle aasta alguses, et nende igakuiste aktiivsete kasutajate hulk jõudis teises kvartalis 316 miljoni kasutajani, mis on võrreldes eelmise aastaga 15% võrra enam.
    Ettevõtte tegevjuht Jack Dorsey aga ei ole Twitteri kasutajaskonna kasvukiirusega üldsegi mitte rahul. Analüütikute sõnul ei ole Twitteri kasutajate hulga kasvu aeglustumises süüdi mitte ainult selle rivaalid nagu Snapchat või Instagram, vaid asi on pigem mikroblogi ärimudelis.
     
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.