Meediakanalite TOPi võitnud Sanoma Balticsi juhi Margus Tombergi sõnul oskavad kliendid efektiivsust hinnata – reklaami ostja on valmis investeerima vaid kanalisse, mis kliente toob.
- Sanoma Baltics juhi Margus Tombergi sõnul toimub areng lisateenuste ja bännerireklaami arvelt. Foto: Raul Mee
Meediakanalite edetabelis teist aastat esikohta hoidev Sanoma Baltics avaldas mullu kuulutusi ja reklaami portaalides auto24.ee, kuldnebors.ee, mototehnika.ee, rasketehnika.ee ja veetehnika.ee, kirjutab ettevõte majandusaruandes.
Ettevõtte juhi Margus Tombergi sõnul on meediatüüpidest muljetavaldavaimad tulemused lauale panna just internetireklaamil. Efektiivsus ja tulemuste mõõdetavus on see, mis Tombergi sõnul loeb. Seega on reklaami ostja valmis investeerima ainult neisse kanalitesse, mis talle kliendid kohale toob.
2016. aasta sügisel ilmuvad Äripäeva TOPid on koostatud 2015. aasta majandusnäitajate põhjal. Koondedetabeli koostamise aluseks on kuus majandusnäitajat: käive 2015, ärikasum 2015, käibe ja kasumi kasv 2015. aastal, rentaablus ning varade tootlikkus.
Äripäeva edetabelid leiab aadressilt
www.aripaev.ee/top