Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Odavriidemüüja plaanib Eestis ülikiiret kasvu
Jalatsid. Pilt on illustreeriv.Foto: PantherMedia/Scanpix
Kesk- ja Ida-Euroopas tegelev odavate rõivaste ja üldkaupade jaemüüja PEPCO laieneb Eestisse, avab esimese kaupluse juunis Tallinnas ja tahab seejärel üle Eesti kiirelt kasvama hakata.
PEPCO plaanib esimesed kauplused Eestis avada 2018. aasta juunis, personali hakatakse värbama veebruaris. Jaekett kavatseb esimese aastaga Eestis avada 13 kauplust ja suurendada kaupluste arvu 2020. aasta lõpuks 26ni.
PEPCO-l on praegu üle 1300 kaupluse Tšehhis, Horvaatias, Ungaris, Poolas, Slovakkias, Sloveenias, Rumeenias ja Leedus. Märtsis kavatseb PEPCO avada oma esimese poe Lätis.
Ettevõtte Kesk- ja Ida-Euroopa juhi Marcin Stanko sõnul on ettevõte kindel, et nende tooted pälvivad Eesti klientide huvi.
Sihiks madalad hinnad
PEPCO kauplused müüvad meeste-, naiste- ja lasteriideid, aluspesu, aksessuaare, mänguasju, kodukaupu, kodutekstiili ja muud sarnast. Ettevõtte sortimendist moodustavad rõivad, kingad ja aluspesu ligi 60% ja ülejäänu on üldkaubad.
Tooteid valides lähtub firma soovist müüa need madalate hindadega. Kuus külastab PEPCO poode praegu umbes 12 miljonit klienti, firma teatel tehakse eriti häid tulemusi kuni 14aastaste laste riiete turul.
Otsib üüripindu
Esimene, suvel avatav kauplus tulevb Tallinna. Edaspidi hakkavad PEPCO kauplused asuma üle Eesti, peamiselt rohkem kui 10 000 elanikuga linnades. Aastaks 2020 peaks ettevõtte palgab olema enam kui 200 Eesti inimest.
Firma andis ka kinnisvaraomanikele teada, et soovib pikaajaliselt üürida äripindu suurusega umbes 500 ruutmeetrit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.