Ajalehed müüvad lehepinda reklaamiks aina kallimalt

01. veebruar 2006, 09:27

Jaanuaris tegid Eesti viis suuremat ajalehte reklaamipinna müügis vähem allahindlusi ja tõstsid reklaamihindu.

'Maht kasvab käibest vähem, teiste sõnadega lehed müüvad reklaamipinda kallimalt,' kirjutas Toomas Leito reklaamikommentaaris. Näiteks tõstsid aasta algusest hindu Postimees keskmiselt 8% (põhiliselt suuri pindu) ja Eesti Päevaleht 5% (ühtlaselt).

Võrreldes 2005. aasta jaanuariga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 38,4 külge ehk 4,4%.

'Lõppkokkuvõttes ootamatult hea tulemus,' kirjutas Leito. 'Tuletan meelde, et eelmisel aastal oli aasta algus tugev.'

Suuri reklaamikampaaniaid oli jaanuaris vähe. Esile võib tõsta jaemüügikette, HP, Masku, Honda, Citroen, Mazda. Side- ja infotehnoloogia sektorid olid kehvad.

Mullusega võrreldes jäi reklaamimaht samale tasemele Postimehes, teistel suurenes: SL Õhtuleht +8,4%, Äripäev +7,7%, Eesti Päevaleht +2,6% ja Eesti Ekspress +6%.

Reklaamikäive suurenes 8,7% ehk 1,6 mln kr võrra, moodustades 20 mln kr. Käive suurenes kõikidel lehtedel, enim SL Õhtulehel (19,2%) ja Äripäeval (10%), vähim Postimehel (5,9%).

Reklaamikäibelt oli aga turuliider Postimees 5,4 miljoni krooniga.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing