Õppetunnid Rakvere streigist ja parimast klienditeenindusest

05. september 2018, 07:00
Georg Merilo (läbirääkimise ekspert ja koolitaja)
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20180904/BROADCAST/180909973/AR/0/AR-180909973.jpg

Kolmapäevane Äripäeva raadio hommikuprogramm keskendus jooksvate majandusuudiste kõrval klienditeeninduse paremaks tegemisele ja Rakvere Lihakombinaadi streigi järelmitele ettevõtjate jaoks.

Stuudiokülalised olid Denim Dreami kaupluste keti teenindusprotsesside ülesehitaja, praegune teeninduskonsultant Elina Ojastu ning läbirääkimiste ekspert Georg Merilo.


Stuudios olid uudistetoimetaja Liis Amor ja saatejuht Meelis Mandel.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. September 2018, 11:13

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing