Meelis Mandel • 5. september 2018
Jaga lugu:

Õppetunnid Rakvere streigist ja parimast klienditeenindusest

Georg Merilo (läbirääkimise ekspert ja koolitaja)
Georg Merilo (läbirääkimise ekspert ja koolitaja)  Foto: Raul Mee

Kolmapäevane Äripäeva raadio hommikuprogramm keskendus jooksvate majandusuudiste kõrval klienditeeninduse paremaks tegemisele ja Rakvere Lihakombinaadi streigi järelmitele ettevõtjate jaoks.

Stuudiokülalised olid Denim Dreami kaupluste keti teenindusprotsesside ülesehitaja, praegune teeninduskonsultant Elina Ojastu ning läbirääkimiste ekspert Georg Merilo.

Stuudios olid uudistetoimetaja Liis Amor ja saatejuht Meelis Mandel.

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt