Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas saaks ettevõte konkurentsis edu saavutada?

    Kõige olulisem on edu saavutamisel oma eeliste väljaselgitamine ja oskus neid eeliseid ära kasutada.
    Kliendile tuleb anda mingi eelis, mida konkurendil ei ole. See eelis peab olema hästi selge.
    Eeliseid võib olla ainult üks või kaks, aga kõige ohtlikum on ujuv strateegia --kui ettevõttel pole selge, mille poolest ta eristub või mille poolest on konkurendist parem.
    Eeliste selgitamine võib toimuda mitmel moel. Kõige lihtsam on võib-olla küsida kliendi käest, mis eelised on teie ettevõtte toodangul võrreldes konkurentide omaga, ja siis nendele eelistele kontsentreeruda.
    Praegu on paljud ettevõtted arengufaasis, kus pole veel kindlat strateegiat. Alustatakse tegutsemist põhimõttel, et püütakse ühes valdkonnas midagi ära teha. Kui see proovimine on edukas, siis järelikult on millegagi edu saavutatud. Küsimus ongi selles, millega edu saavutati ja missugused on eelised edasiseks eduks.
    Ettevõte peab hästi tunnetama turusituatsiooni. Täpselt peab olema hinnatud kõigepealt see, kus turul asutakse. Teiseks tuleb välja selgitada pakutava toote või teenuse eelised ning hakata neid eeliseid järjepidevalt täiustama nii tootmis- kui ka müügiprotsessis.
    Mõlemad protsessid on võrdselt tähtsad, ei saa müüa halba kaupa. Tulevik on ainult kvaliteetkaubal, mitte ühekordse kasutamisega kaupadel.
    Toote eeliste arendamisel on oluline järjepidevus. Pidevalt analüüsitakse seda, mida seni on tehtud, et hinnata oma positsiooni turul. Analüüsima peab ka seda, kuhu liigutakse.
    Ühelt poolt tuleb tunnetada, mida turg vajab.
    Teiselt poolt peab oma toote tutvustamiseks olema hea reklaami- ning müügistrateegia.
    Baasi moodustamine täpse turuhinnanguni jõudmiseks on küllaltki kulukas. Baasi edasine korrigeerimine on juba odavam.
    Peamine konkurentsieelise tekitaja on kliendisuhe. On väga oluline, kuidas me suudame kliendi vajadused määratleda, kuivõrd me suudame nendega koostööd teha.
    Kliendiga koostöö on täna määravam kui tehnoloogiline tase, mis võib anda vaid lühiajalist konkurentsieelist. Koostöösuhe kliendiga loob pikaajalise koostöö eelise.
    Eesmärk peaks olema mõlema poole võit nii rahalises kui ka tulemuslikus mõttes.
    Mingi aja möödudes peaksid suhted kliendiga olema sellisel tasemel, et tarnija või teenindaja ütleb oma ootuse kasumi osas, klient aga oma eeldatava võidu suurusjärgu tehingust.
    Kui ettevõttel on väga palju kliente (näiteks mingite tarbekaupade puhul), siis pole kliendiga laua taha istumine lihtsalt võimalik ja kasutada tuleb küsitlusi. Kui aga on tegemist keerukamate tehnoloogiliste protsessidega, siis on vaieldamatult eelistatud isiklik kontakt.
  • Hetkel kuum
Kaamose ennustajate argumendid kaovad kui kevadine lumi
Kätte võib olla jõudnud murdepunkt, kus majandus ja turud asuvad tõusuteele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kätte võib olla jõudnud murdepunkt, kus majandus ja turud asuvad tõusuteele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Euroala inflatsioon pidurdus
Hinnatõus Euroopas on pidurdumas, kuid energiahindade asemel võtab võimust laiapõhjaline hinnatõus tootmises ja teenustes.
Hinnatõus Euroopas on pidurdumas, kuid energiahindade asemel võtab võimust laiapõhjaline hinnatõus tootmises ja teenustes.
EfTENi kinnisvarafond kaotas kasumit, Arakas ootab ebakindluse jätkumist
EfTEN Real Estate Fund III kasvatas eelmisel aastal nii müügitulu kui ka üüritulu, kuid ettevõtte kasum vähenes.
EfTEN Real Estate Fund III kasvatas eelmisel aastal nii müügitulu kui ka üüritulu, kuid ettevõtte kasum vähenes.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Coop Eesti uus juht vihjas, et kauplustekett on ostulainel
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
Raivo Vare Ukraina sõja majandusblogi: tuleb madin
Kremlis on tugev veendumus, et kui ka kogu Ukrainat ei õnnestu allutada, siis mingi osa ikka, ja seda saab presenteerida võiduna Lääne üle, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi postituses.
Kremlis on tugev veendumus, et kui ka kogu Ukrainat ei õnnestu allutada, siis mingi osa ikka, ja seda saab presenteerida võiduna Lääne üle, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi postituses.
Arvustus. Mazda CX-60 – 60 000 eurone maastur, millel polegi suurt puuteekraani
Mazda uus lipulaev CX-60 on meeldivalt mazdalik, kuid ilmutab paaris aspektis ootamatut rabedust.
Mazda uus lipulaev CX-60 on meeldivalt mazdalik, kuid ilmutab paaris aspektis ootamatut rabedust.

Olulisemad uudised

Riigikohus: prokuratuur peab ajakirjanikele trahvi taotlemist usutavalt põhjendama Prokuratuur: meile jäi õigus otsustada avaldamise üle
Eesti Ekspressi ajakirjanikud pääsevad prokuratuuri trahvist, mis neile määrati Swedbanki uurimisest kirjutatud loo eest.
Eesti Ekspressi ajakirjanikud pääsevad prokuratuuri trahvist, mis neile määrati Swedbanki uurimisest kirjutatud loo eest.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.