• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Poola takistab kaubavedu

    Poola lisas oma territoo-riumil kehtivatesse transpordipiirangutesse raskeveokite päevase liikluskeelu. Ettevõtjad on sunnitud mitmete liiklustakistuste vahelt otsima kiiremaid läbipääse või pidama Euroopaga kaubavahetust Poolat vältides.
    Mõne aja eest kehtestatud päevane liikluskeeld veokitele alates 12tonnisest kogukaalust on lõpmatu tähtajaga. Keelu lõpp selgub alles pärast ilmastiku jahenemist, mis võimaldab raskeveokitel liigelda ilma päikselõõsas sulavaid Poola maanteeid lõhkumata.
    Kui kogu Poola territooriumil on lubatud veokitel sõita vaid öösiti, siis Varssavisse ei tasu pimedas kippuda. Seal on veokitel liiklemine keelatud ülejäänud riigiga vastupidiselt öösiti.
    Juba alates 1. juunist kehtiv nädalavahetuse sõidukeeld on hulgifirma Jungenti pannud täpselt jälgima neile kaupa toovate veokite tehasest väljasõidu päevi, et auto jõuaks Poola territooriumi läbida enne reede õhtut.
    Hulgifirma Smarten on aga kala- ja piimasaadustest valmistatud tooteid hakanud Euroopast tooma laevaga, et vältida sekeldusi Poola territooriumil.
    Poola liiklustakistuste labürindist pääsemiseks on Euroopaga kaubavahetust pidavatel firmadel vaja üha enam otsida alternatiivi laevaühendusest Saksamaaga.
    Poola takistused ei ole meile toodavate kaupade transpordiaega pikendanud, sest nägime piiranguid ette ja korraldasime oma tööd ümber.
    Kui Poola kehtestas veokitele nädalavahetusel liikluskeelu, siis teadsime seda ammu ette ning hakkasime varakult seadma meile kaupa toovate autode sõidugraafikuid. Tehasest väljasõidu aja rihime nii, et auto jõuab enne nädalavahetust Poola piirile ja laupäeval ning pühapäeval sõidab Baltimaades.
    Meile on tähtis, et kaup jõuaks kohale täpselt, sest oleme viimastel kuudel oluliselt vähendanud kaupade ringlusaega oma ladudes.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vadim Orlov: Narva arengu võtmeküsimus on, kuidas tõsta keskmist palgataset
Narva vajab uusi ettevõtteid, mille ärimudel ei põhine odaval tööjõul, kirjutab Narva tööstuspargi juht ja linnavolikogu kandidaat valimisliidust "Katri Raigi nimekiri" Vadim Orlov vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Narva vajab uusi ettevõtteid, mille ärimudel ei põhine odaval tööjõul, kirjutab Narva tööstuspargi juht ja linnavolikogu kandidaat valimisliidust "Katri Raigi nimekiri" Vadim Orlov vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Kõrge elektri hind pakub investorile head võimalust Analüütikud näevad mitmel aktsial kasvuruumi
Elektri hind on teinud uusi tippe ning investeerimiseksperdid usuvad, et see trend jääb veel pikalt kestma ja see võiks investori kasuks mängida. Samas nähakse, et suur osa hinnakasvust on aktsiahindades sees, kuid mitte täiel määral ning võimalusi veel jagub.
Elektri hind on teinud uusi tippe ning investeerimiseksperdid usuvad, et see trend jääb veel pikalt kestma ja see võiks investori kasuks mängida. Samas nähakse, et suur osa hinnakasvust on aktsiahindades sees, kuid mitte täiel määral ning võimalusi veel jagub.
Raadiohommikus: ärikinnisvara trendidest ja IT-sektori tööjõuprobleemidest
US Real Estate'i juhatuse esimehe Aavo Kokaga räägime ärikinnisvara trendidest ja sellest, kui oluline roll on COVIDiga võitluses ruumide ventilatsioonil.
US Real Estate'i juhatuse esimehe Aavo Kokaga räägime ärikinnisvara trendidest ja sellest, kui oluline roll on COVIDiga võitluses ruumide ventilatsioonil.
Vedaja investeerib ka laes hindadega: midagi teha pole, tuleb osta igal ajal
Arco Transpordi üks omanik ja juht Ivo Krumm tõdes, et kuigi hinnad kerkivad ja masinate tarneajad on tavapärasest kaks korda pikemad, tuleb konkurentsis püsimiseks investeerida ka keerulistel aegadel.
Arco Transpordi üks omanik ja juht Ivo Krumm tõdes, et kuigi hinnad kerkivad ja masinate tarneajad on tavapärasest kaks korda pikemad, tuleb konkurentsis püsimiseks investeerida ka keerulistel aegadel.