• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kliendikaart võidab juurde kliente

    Kliendikaardi idee teenib ettevõtte jaoks ühest kaugemat eesmärki: võita juurde ja hoida kliente ning läbi selle teenida rohkem raha. Vastavalt sellele on kliendikaardi kontseptsioon suunatud tulevikku ehk turundusele, mitte müügitegevusele orienteeritud.
    Kliendikaardiga on võimalik suurendada kliendi tarbimist, soodustada impulsiivostude sagedust ja mahtu ning mõjutada ka ratsionaalset ostukäitumist. Seda läbi mitmesuguste boonus- ja kogumissüsteemide.
    Lisaks saab kliendikaardiga ühildada mitmeid lisafunktsioone, nagu kasutus maksekaardina või ukseavajana. Need funktsioonid on nii kliendile kui ka kliendikaardi pakkujale tunnetatavad.
    Teise ja hoopis tähtsama funktsiooni on nii klient kui ka kliendikaardi pakkuja tähelepanuta jätnud. Kliendi seisukohast on see isegi hea, kuid kliendikaardi pakkuja võib sellega teha tõsise vea. Nimelt seostub kliendile kliendikaardiga mingi teatud kaubamärk, teenindus- või ostukoht. Tema alateadvuses seostub see mitmesuguste asjaoludega ja mingil hetkel, kui on käsil otsuse tegemine, mängib see määravat rolli.
    Just nimelt kliendilojaalsus ja sellest tulenevad käitumisotsused ongi kliendikaardi kaugem ja tähtsam eesmärk.
    Mida selleks teha, et mõlemad eesmärgid saaks täidetud?
    Kliendikaardi kontseptsiooni edukas elluviimine eeldab selgeid ettevõtte strateegilisi ja taktikalisi plaane, mis arvestavad kliendi vajaduste rahuldamisega, pidades silmas ka tuleviku ostukäitumist. Reklaam on kõigest üks abivahend seda saavutada. Samuti ka müügitoetus, tarbijamängud.
    Määravaks saab kogu ettevõtte või kaubamärgi kuvand tarbijate teadvuses, selle imago ja kvaliteedi/hinna suhe. Kliendikaart saab edukalt toimida vaid sel juhul, kui kogu ettevõte töötab kliendikeskselt.
    Autor: Janek Kalbin
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Soome president kohtub reedel Putiniga
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: eelmise aasta eesmärk oli püsimajäämine
Vaatamata sellele, et eelmine aasta oli reklaamiagentuur Tanki jaoks täis katsumusi ning vajati ka riigiabi, platseerus ettevõte aasta edukaimate reklaamiagentuuride pingereas esikohale.
Vaatamata sellele, et eelmine aasta oli reklaamiagentuur Tanki jaoks täis katsumusi ning vajati ka riigiabi, platseerus ettevõte aasta edukaimate reklaamiagentuuride pingereas esikohale.