Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ootamine mugavaks

    Klienditeenindusettevõtted peavad arvestama võimalusega, et kliendil tuleb oma teenindusjärjekorda oodata. Et klient teinekordki meelsasti sisse astuks, peaks ooteaeg, mis muidugi viiakse miinimumini, meeldiv olema.
    Reisifirma Estravel tegevdirektori Aivo Takise sõnul muudab ooteaja kliendile vähem häirivaks automaatne järjekorrasüsteem.
    «See on suhteliselt kulukas investeering. Tellisime süsteemi firmalt Hansab. See koosneb 12 teenindajaterminalist ning 2 klienditerminalist. Maksis enam kui 200 000 krooni. Väikeste müügikontorite puhul ei tasu see mingil juhul ära.»
    Kõige enam kasutatud moodus kliendi ootamise mugavamaks muutmisel on paigutada ooteruumi istumiseks diivanid ja lugemismaterjaliga lauad.
    Enamik kontoritest pakub kliendile ootamise ajaks lugemiseks teenusekirjeldusi. Nii Estraveli kui ka Hansapanga suuremates kontorites on sirvimiseks ka värsked ajalehed.
    Estraveli tegevdirektori Aivo Takise sõnul üritasid nad oma peakontoris möödunud aastal kliendisaalis pidada iseteenindavat mini-kohvibaari. «Selle pidev korrashoidmine osutus aga liiga tülikaks. Pealegi tõmbas see ligi inimesi, kes ei kuulunud meie klientuuri hulka. Selle uuenduse pidime kahjuks lõpetama.»
    Estraveli tegevdirektor hindab ka vaikset taustmuusikat ooteruumis, olgu selleks siis mõni raadiokanal või CD-mängija.
    «Loomulikult eelneb sellele autorikaitseühingule vastava maksu tasumine, mis on väga väike. Soovitan seda kõigile, sest muusika legaalsust tõestav kleeps uksel suurendab firma usaldusväärsust,» räägib Takis.
    - Hansapanga kontor, Rävala 5; Sisekujundus: A&K Vaikla Disanibüroo, ARS Interjöörprojekt
    Oleme eelnevalt analüüsinud potentsiaalse klientuuri hulka ja konkreetseid vajadusi ning üritanud luua just nende vajadustele vastava mahutavusega ooteruumid.
    Hansapank peab oma kontorites tähtsaks, et ootekohalt oleks kliendile järjekorra sujumise tabloo hästi nähtav. Tähtis on, et teenindaja pääseks võimalikult kiirelt ja sekeldusteta kliendi juurde, kui klient peaks juhendamist vajama.
    Kõikides Hansapanga kontorites on voldikute, infokaustade, kasumiaruannete ja teiste infomaterjalide ning blankettide alused. Mõnes kontoris pakume lugemiseks ka värskeid ajalehti. Hansapank liigub selle poole, et suure ja laia kontorivõrgu osad hakkaksid järjest rohkem kandma sarnast ilmet.
    - Eesti Kindlustus, Rävala 5
    Meie kontorites ei käi kliente nii palju, et me vajaksime järjekorrasüsteeme. Samas on iga kindlustusvaldkonna kliendiga tegelemine küllalt ajamahukas ja nõuab tema individuaalsusega arvestamist. Ootel klientide tarbeks on kontorites olemas diivanid või istenurgad. Et ooteaeg ei ole üldjuhul pikk, siis ajalehti ja ajakirju me ajaviiteks ei paku, küll on aga klientidele kättesaadavaks tehtud erinevad teenusetutvustused. Eesti Kindlustuse kontorites on sisekujundus vägagi erinev, sest esindused renoveeriti erinevatel aegadel, samuti paiknevad nad väga erinevates hoonetes, seetõttu on ka aja jooksul kasutatud mitmeid sisekujundajaid. Eesti Kindlustuse kontorid muudavad äratuntavaks firmasümboolika ja viidad.
    - Estraveli keskbüroo, Suur-Karja 15
    - Sisearhitekt: Tiiu Pärna, istemööbel: Mang
    Oleme püüdnud jätta maksimaalse võimaliku distantsi ootava kliendi ja teenindatava kliendi vahele. Paraku ei saa vanalinna tingimustes see väga suur olla.
    Diivanid paigutatakse kontoris nii, et ootajal oleks täielik ülevaade ruumis toimuvast. Võimalik on saada materjale pöörlevatelt reklaamialustelt, kus on kataloogid ja bro?üürid, samuti ajalehti ja ajakirju. Ootavale kliendile pakume pisimaiustusi, näiteks karamellkompvekke. Lae alla on paigutatud telemonitorid, kus edastame videoreklaame ja tekstiinfot. Soovime paigaldada ka tasuta internetiterminali, et kliendid saaksid hindu ja sõiduplaane uurida. Meie esindused on praegu erineva kujundusega, kuid uued bürood jälgivad kindlat stiili.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Taristufirma müüs osa ärist soomlastele
Taristuettevõte KMG OÜ müüs osa oma markeeringuüksuse Soome Hot Mix Group Oy-le kuuluvale Hot Est OÜ-le.
Taristuettevõte KMG OÜ müüs osa oma markeeringuüksuse Soome Hot Mix Group Oy-le kuuluvale Hot Est OÜ-le.