• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ootamine mugavaks

    Klienditeenindusettevõtted peavad arvestama võimalusega, et kliendil tuleb oma teenindusjärjekorda oodata. Et klient teinekordki meelsasti sisse astuks, peaks ooteaeg, mis muidugi viiakse miinimumini, meeldiv olema.
    Reisifirma Estravel tegevdirektori Aivo Takise sõnul muudab ooteaja kliendile vähem häirivaks automaatne järjekorrasüsteem.
    «See on suhteliselt kulukas investeering. Tellisime süsteemi firmalt Hansab. See koosneb 12 teenindajaterminalist ning 2 klienditerminalist. Maksis enam kui 200 000 krooni. Väikeste müügikontorite puhul ei tasu see mingil juhul ära.»
    Kõige enam kasutatud moodus kliendi ootamise mugavamaks muutmisel on paigutada ooteruumi istumiseks diivanid ja lugemismaterjaliga lauad.
    Enamik kontoritest pakub kliendile ootamise ajaks lugemiseks teenusekirjeldusi. Nii Estraveli kui ka Hansapanga suuremates kontorites on sirvimiseks ka värsked ajalehed.
    Estraveli tegevdirektori Aivo Takise sõnul üritasid nad oma peakontoris möödunud aastal kliendisaalis pidada iseteenindavat mini-kohvibaari. «Selle pidev korrashoidmine osutus aga liiga tülikaks. Pealegi tõmbas see ligi inimesi, kes ei kuulunud meie klientuuri hulka. Selle uuenduse pidime kahjuks lõpetama.»
    Estraveli tegevdirektor hindab ka vaikset taustmuusikat ooteruumis, olgu selleks siis mõni raadiokanal või CD-mängija.
    «Loomulikult eelneb sellele autorikaitseühingule vastava maksu tasumine, mis on väga väike. Soovitan seda kõigile, sest muusika legaalsust tõestav kleeps uksel suurendab firma usaldusväärsust,» räägib Takis.
    - Hansapanga kontor, Rävala 5; Sisekujundus: A&K Vaikla Disanibüroo, ARS Interjöörprojekt
    Oleme eelnevalt analüüsinud potentsiaalse klientuuri hulka ja konkreetseid vajadusi ning üritanud luua just nende vajadustele vastava mahutavusega ooteruumid.
    Hansapank peab oma kontorites tähtsaks, et ootekohalt oleks kliendile järjekorra sujumise tabloo hästi nähtav. Tähtis on, et teenindaja pääseks võimalikult kiirelt ja sekeldusteta kliendi juurde, kui klient peaks juhendamist vajama.
    Kõikides Hansapanga kontorites on voldikute, infokaustade, kasumiaruannete ja teiste infomaterjalide ning blankettide alused. Mõnes kontoris pakume lugemiseks ka värskeid ajalehti. Hansapank liigub selle poole, et suure ja laia kontorivõrgu osad hakkaksid järjest rohkem kandma sarnast ilmet.
    - Eesti Kindlustus, Rävala 5
    Meie kontorites ei käi kliente nii palju, et me vajaksime järjekorrasüsteeme. Samas on iga kindlustusvaldkonna kliendiga tegelemine küllalt ajamahukas ja nõuab tema individuaalsusega arvestamist. Ootel klientide tarbeks on kontorites olemas diivanid või istenurgad. Et ooteaeg ei ole üldjuhul pikk, siis ajalehti ja ajakirju me ajaviiteks ei paku, küll on aga klientidele kättesaadavaks tehtud erinevad teenusetutvustused. Eesti Kindlustuse kontorites on sisekujundus vägagi erinev, sest esindused renoveeriti erinevatel aegadel, samuti paiknevad nad väga erinevates hoonetes, seetõttu on ka aja jooksul kasutatud mitmeid sisekujundajaid. Eesti Kindlustuse kontorid muudavad äratuntavaks firmasümboolika ja viidad.
    - Estraveli keskbüroo, Suur-Karja 15
    - Sisearhitekt: Tiiu Pärna, istemööbel: Mang
    Oleme püüdnud jätta maksimaalse võimaliku distantsi ootava kliendi ja teenindatava kliendi vahele. Paraku ei saa vanalinna tingimustes see väga suur olla.
    Diivanid paigutatakse kontoris nii, et ootajal oleks täielik ülevaade ruumis toimuvast. Võimalik on saada materjale pöörlevatelt reklaamialustelt, kus on kataloogid ja bro?üürid, samuti ajalehti ja ajakirju. Ootavale kliendile pakume pisimaiustusi, näiteks karamellkompvekke. Lae alla on paigutatud telemonitorid, kus edastame videoreklaame ja tekstiinfot. Soovime paigaldada ka tasuta internetiterminali, et kliendid saaksid hindu ja sõiduplaane uurida. Meie esindused on praegu erineva kujundusega, kuid uued bürood jälgivad kindlat stiili.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui soodne on aeg investeerida hüpoteeklaenu REITidesse?
Föderaalreservi vihje kavandatavast intressimäärade tõusust tegi aktsiaturud ootuspäraselt närviliseks ja põhjustas mõningase hinnalanguse. Eriti ebasoodsalt peaksid sellised teated mõjuma hüpoteeklaenu REITide tulevikuväljavaadetele, kuna viimaste ärimudelid on intressimäärade tõusu suhtes väga tundlikud.
Föderaalreservi vihje kavandatavast intressimäärade tõusust tegi aktsiaturud ootuspäraselt närviliseks ja põhjustas mõningase hinnalanguse. Eriti ebasoodsalt peaksid sellised teated mõjuma hüpoteeklaenu REITide tulevikuväljavaadetele, kuna viimaste ärimudelid on intressimäärade tõusu suhtes väga tundlikud.
Irja Lutsari kogemus - kuidas juhtida, kui sulle soovitakse surma?
Teadusnõukoja endine juht Irja Lutsar rääkis intervjuus, kuidas juhtida, kui sinu otsustega ei olda nõus ja sulle soovitakse halba. Lutsar rääkis, mida ta täna teeks juhina teisiti ning mida Eesti ühiskonnana peaks hädasti pandeemia-aastate kogemusega tegema.
Teadusnõukoja endine juht Irja Lutsar rääkis intervjuus, kuidas juhtida, kui sinu otsustega ei olda nõus ja sulle soovitakse halba. Lutsar rääkis, mida ta täna teeks juhina teisiti ning mida Eesti ühiskonnana peaks hädasti pandeemia-aastate kogemusega tegema.
Tartu Mill sai loa Leedu konkurendi ostuks
Eesti konkurentsiametil pole midagi tehingu vastu, millega Eesti jahutootja Tartu Mill omandab Leedu Baltic Milli.
Eesti konkurentsiametil pole midagi tehingu vastu, millega Eesti jahutootja Tartu Mill omandab Leedu Baltic Milli.
Tea Varrak lajatab Repsi istungil: usaldasin ministrit, ära kunagi usu poliitiku juttu
Mailis Repsi kohtuasjal annab ütlusi nõndanimetatud skandaaliga ministeeriumist lahkunud endine haridus- ja teadusministeeriumi kantsler Tea Varrak. Kõne alla tulevad kantsleri valus lahkumine ministeeriumist, intriigid ja ministri lapse hoidmine.
Mailis Repsi kohtuasjal annab ütlusi nõndanimetatud skandaaliga ministeeriumist lahkunud endine haridus- ja teadusministeeriumi kantsler Tea Varrak. Kõne alla tulevad kantsleri valus lahkumine ministeeriumist, intriigid ja ministri lapse hoidmine.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.