• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kallis kütus tõstab piletihindu

    Oktoobris järsult kallinenud kütus sunnib Tartu bussifirmasid tõstma novembri keskpaigas või detsembris piletihindu nii linna- kui maaliinidel, kirjutab Tartu Postimees.

    Linnaliine sõitev AS Liikor on pöördunud linnavalitsuse poole hinnatõusutaotlusega, mida linnavalitsus arutab oma homsel istungil. Taotluse järgi jääks samaks üksikpileti hind, mis eelmüügist ostes maksab kuus ja bussist kaheksa krooni, kallineks aga päeva-, kümne päeva, kuu- ja kvartalipilet.
    Abilinnapea Aksel Kivi märkis, et pikemaajaliste piletite kallinemise varal saaks Liikor aasta lõpuks tulu umbes 200 000 krooni, millega vähendataks firma eeldatavat kahjumit.
    Kivi selgitusel ongi hinnatõus täna päevakorral seepärast, et tõenäoliselt saab Liikor kütuse kallinemise tõttu 1,4 miljonit krooni kahjumit ning piletitulu plaanitust väiksem laekumine suurendab miinust veel 1,5 miljoni krooni võrra.
    Maaliine sõitva ASi Tarbus juhatuse esimees Valter Keis tunnistas, et ettevõte taotleb maavalitsuselt luba tõsta detsembrist kilomeetri hinda praeguselt 40 sendilt 47 sendile.
    'Piletihind on meil püsinud muutumatuna 1998. aastast, kuid toona maksis kütuseliiter nelja krooni ringis,' meenutas Keis. 'Firmat on vee peal hoidnud vaid range majanduspoliitika, investeeringud on praktiliselt ära jäetud. Pileti hinna tõus on vältimatu, sest meil pole enam kuhugi taganeda.'
    Tarbuse olukorra teeb raskemaks seegi, et tuleval aastal väheneb riigi dotatsioon.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Facebooki tulemused panid aktsia veidi tõusma
Facebook hoiatas täna, et Apple’i uued privaatsusreeglid mõjutavad nende digiäri praeguses kvartalis negatiivselt. Sotsiaalmeedia hiiu käive jäi kolmandas kvartalis ootustele alla, aga kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Facebook hoiatas täna, et Apple’i uued privaatsusreeglid mõjutavad nende digiäri praeguses kvartalis negatiivselt. Sotsiaalmeedia hiiu käive jäi kolmandas kvartalis ootustele alla, aga kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Urve Palo lahkub Novoloto tegevjuhi kohalt
Endine mitmekordne minister Urve Palo teatas, et lahkub 15. detsembrist kasiinotehnoloogia kontserni Novomatic AG kuuluva OÜ Novoloto tegevjuhi kohalt ning alustab tööd juhtimiskoolitajana,
Endine mitmekordne minister Urve Palo teatas, et lahkub 15. detsembrist kasiinotehnoloogia kontserni Novomatic AG kuuluva OÜ Novoloto tegevjuhi kohalt ning alustab tööd juhtimiskoolitajana,
Kokku varisenud ERIALi niiditõmbaja aitas politseiametnikule maja ehitada Süüdistus kirjeldab raha keerutamist ja omastamist
Kokku kukkunud hoiu-laenuühistu ERIAL niiditõmbajad kuulsid reedel kohtu ees prokuröri kirjeldusi sellest, kuidas nad hoiustajate raha keerutasid ja oma huvides kasutasid, aga ka politseiametniku ära ostsid.
Kokku kukkunud hoiu-laenuühistu ERIAL niiditõmbajad kuulsid reedel kohtu ees prokuröri kirjeldusi sellest, kuidas nad hoiustajate raha keerutasid ja oma huvides kasutasid, aga ka politseiametniku ära ostsid.