Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Märk AUS KAUP kasvatab lihatoodete müüki
Märgi AUS KAUP kasutuselevõtnud lihatöötlejate müük on võrreldes mullusega märgatavalt kasvanud.
Eesti Lihatöötlejate Assotsiatsiooni (ELA) kuuluvad ettevõtted on pärast märgi AUS KAUP kasutusele võtmist kasvatanud müüki võrreldes möödunud aasta sama perioodiga keskmiselt 18 protsenti.
Märk AUS KAUP töötati välja tänavu mais ning see tähistab heade tootmistavade järgi valmistatud lihatooteid, milles pole kasutatud kondilihamassi (MDM). ELA tegevdirektor Meelis Trumbergi hinnangul kasvavad meie tarbijate teadlikkus ning nõudmised toiduainete kvaliteedi suhtes pidevalt. 'Näiteks märki AUS KAUP on asunud propageerima ka tänavu Aasta Emaks valitud Inara Luigas,' ütles Trumberg.
ELA liikmesettevõtted on Linnamäe Peekon, Nõo Lihatööstus, Oskar Lihatööstus, Otepää Lihatööstus Edgar,Rey Lihatööstus ja Valga Lihatööstus. Nimetatud ettevõtete toetusel viib ELA käesoleva aasta lõpus läbi märgi AUS KAUP tutvustuskampaania.