Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Septembri müügihitt oli Toyota
Toyota edu kõikide sõidukite kokkuvõttes teisele kohale tõusnud Honda ees oli 42 autot, mis on paljudele ettevõtetele korraliku kuumüügi suurune arv. Kolmas oli 102 autoga Volkswagen.
Müüduim sõiduauto oli Toyota Corolla, mida müüdi 64, teisele kohale platseerus 48 autoga Opel Meriva ning kolmandale 46 autoga Honda Accord.
Toyota edu fenomeni otsides tuleb tunnistada, et tegemist on üsnagi loogilise suunaga. Inimesed on hakanud eelistama autode juures vastupidavust, mitte enam niivõrd soodsat hinda. Lüües lahti mis tahes riigi vigade arvu statistika markide lõikes või klientide rahulolu uuringu, vaatab esikohalt vastu, pikalt teisi edestades, Toyota.