"Sony võib hakata oma uut mängukonsooli Jaapanis müüma alles 2006. aasta sügisel ja aasta lõpus või järgmise aasta alguses USAs," kirjutas Joe Osha oma analüüsis, mida vahendas uudisteagentuur Bloomberg.
Maailma suuruselt teise tarbeelektroonikatootja Sony esindaja Kei Sakaguchi sõnul ei ole firma muutnud oma algset plaani ja soovib videokonsooli turule tuua aga endiselt tänavu kevadel. Iga viivitus annaks Sony rivaalidele Microsoftile ja Nintendole aega, et oma uute konsoolidega turuosa võita.
Merrilli sõnul võivad PlayStation 3 valmistamiskulud ulatuda 900 dollarini, mis on enam kui kaks korda rohkem Microsoft Xbox 360 mängukonsooli turuhinnast. Kolme aastaga võivad toote valmiskulud ulatuda 320 dollarini.
Turu-analüüsifirma iSuppli Corpi andmeil saab Microsoft iga Xbox 360 konsoolilt, mida ta 299-399 dollari vahemikus müüb, umbes 153 dollarit kahjumit. Tõusva konkurentsi tingimustes ei tohi Sony lubada endale ühtegi viivitust, mis aitaks rivaalidel tal mööduda, ütles Yasuda Asset Managementi fondivalitseja Taiji Yoshida.
Merrill Lynch alandas ka aktsia soovitust neutraalselt "osta" peale.
Autor: ÄP
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele