• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • 21.02.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PlayStation 3 turuletuleku hilinemise kartus viis Sony aktsia langusesse

"Sony võib hakata oma uut mängukonsooli Jaapanis müüma alles 2006. aasta sügisel ja aasta lõpus või järgmise aasta alguses USAs," kirjutas Joe Osha oma analüüsis, mida vahendas uudisteagentuur Bloomberg.
Maailma suuruselt teise tarbeelektroonikatootja Sony esindaja Kei Sakaguchi sõnul ei ole firma muutnud oma algset plaani ja soovib videokonsooli turule tuua aga endiselt tänavu kevadel. Iga viivitus annaks Sony rivaalidele Microsoftile ja Nintendole aega, et oma uute konsoolidega turuosa võita.
Merrilli sõnul võivad PlayStation 3 valmistamiskulud ulatuda 900 dollarini, mis on enam kui kaks korda rohkem Microsoft Xbox 360 mängukonsooli turuhinnast. Kolme aastaga võivad toote valmiskulud ulatuda 320 dollarini.
Turu-analüüsifirma iSuppli Corpi andmeil saab Microsoft iga Xbox 360 konsoolilt, mida ta 299-399 dollari vahemikus müüb, umbes 153 dollarit kahjumit. Tõusva konkurentsi tingimustes ei tohi Sony lubada endale ühtegi viivitust, mis aitaks rivaalidel tal mööduda, ütles Yasuda Asset Managementi fondivalitseja Taiji Yoshida.
Merrill Lynch alandas ka aktsia soovitust neutraalselt "osta" peale.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele