Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea hinnaga rallikas - Octavia RS

    Kuigi kogu selle auto kontsept on vale - 200 hobujõudu läbi keskklassi auto esirataste -, on see siiski eksitav, sest Škoda Octavia RS suudab selle jõuga peaaegu et toime tulla.
    Et mitte olla karm, aga ebaõiglane, peab nentima, et RSi välimusega on maitsega inimesed vaeva näinud. Tagatiib ei ulatugi üle katusejoone ja spoilerid pole ka valminud koostöös NASAga. Tegelikult on välimus pigem tagasihoidlik, kuid on näha, et tegu on sportliku autoga. 17tollised valuveljed pole ka kriiskavad, vaid rahulikud ja natuke konservatiivsed. Mitte et ma ise nii väga tagasihoidlik oleksin, aga soliidselt sportlik välimus on Škodal hästi õnnestunud.
    Ka sisuga on omajagu vaeva nähtud. Õnneks on armatuuri valgus rahulikult roheline, mis pimedas sõitmisel ei väsita silmi, mitte pole seda üritatud muuta "sportlikult siniseks". Istmed, mis peale selle, et nad head välja näevad, on ka tõeliselt head istuda. Ka minusugusele, keskmisemast ümmargusemale mehele, suutsid nad pakkuda suurepärast külgtuge. Tõsi, tagaistmel ei saa küll üle kahe inimese korraga istuda, sest sportliku olemisega istmed on tehtud nii, et kahe istme vahele on jäetud kõrgem osa, kus just mugav ei ole. Kõik nupud on paigutatud suhteliselt asjalikult ja käepäraselt.
    Autol on tühimassina kaalu poolteist tonni ja sestap pole kakssada pöörast hobust just teab mis näitaja. Küll lähevad need hobused esiratastesse ja see pole eriti mõistlik lahendus. Nimelt ei suuda esiveoline võimas auto kuidagi pidamist saavutada ja seega ka rajal kiire olla. Siiski peab nentima, et rasket Octaviat olid hobused üsna varmad vedama, aga seda alates kolmandast käigust, sest esimese kahega lihtsalt käivad rattad ringi. Juhitavus on nagu esiveolisel autol ehk pisut alajuhitav ja rajumalt kurvi võttes väga gaasipedaalile litsuda ei tasu, sest esirattad löövad siis jälle tühja. Käigukast pole eriti sportlik, pigem rahulik ja võrreldes paljude sportautodega suhteliselt pika lülitusega. Käigukangi nupp on küll väga jäme tehtud ja tahab tõeliselt suurt kämmalt, et seda üleni haarata.
    Hea mulje jättis Octavia vedrustus, mis sobib vägagi hästi meie teedele. Nimelt pole insenerid sportlikkusega üritanud hulluks minna ja teha nii jäika vedrustust, millega sõitja peaks poksijate hambakaitsmeid kandma, vaid vedrustus on piisavalt jäik, et tunda rõõmu kiirest kurvist ja samas mitte peljata vanalinna munakiviteed. Positiivse asjana võib öelda, et pärast kiiremat sõitu kuskil rajal võib sama autoga koju sõita ja maanteel kiirusel 100 km/h neelab ta ainult 7 liitrit 100 km kohta.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Soome Metsä Wood soetas Eestis tehnohoolduse firma
Soome üks juhtivaid metsatööstuseid Metsä Wood võtab Eestis üle üksused hooldusfirmast Quant Estonia, mis tegutsesid Metsä Woodi juures.
Soome üks juhtivaid metsatööstuseid Metsä Wood võtab Eestis üle üksused hooldusfirmast Quant Estonia, mis tegutsesid Metsä Woodi juures.
Elektriarveid 7000 euro eest: Soome pensionärid müüsid maja maha
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.