Äriklientide turul püsib vahekord endisena

Merje Kask 09. mai 2006, 00:00

Tele2 turuosa on äriklientuuri direktori Andres Jõesaare sõnul alates möödunud aasta novembrist, mil otsustati jõuliselt siseneda äriklienditurule, kasvanud 8,6 protsendilt 11,1 protsendile. Aasta lõpuks on eesmärgiks suurendada turuosa 17,2 protsendile.

"Tele2ga liitumine võimaldab klientidele sidekuludelt 30 protsendi suurust võitu," põhjendasid ettevõtte juhid uute klientide juurdevoolu eilsel pressikonverentsil. Kuue kuuga sai Tele2 5641 ärikliendi liitumist, mis on üle 30 protsendi enam kui eelmise aasta novembris.

Tele2 juhatuse esimehe Toomas Tiiveli hinnangul võtsid just keskmise suurusega firmad võrreldes suurte firmadega numbri liikuvusega ilmunud võimaluse operaatorit vahetada paremini vastu. Jõesaare sõnul on kasvu taganud peamiselt investeeringud levi kvaliteeti ja selge hinnapoliitika.

EMT juhatuse esimees Valdo Kalm ütles konkurendi väljaöeldud numbreid kommenteerides, et hindab EMT turuosa äriklientuuri osas jätkuvat 75-80% piiresse. "Seis püsib igati stabiilne, ei saa seoses numbriliikuvusega täheldada mingeid olulisi muutusi EMT arvel," ütles Kalm. Tema hinnangul ei suuda Tele2 aastatepikkust majanduslikku mahajäämust kliendibaasi võitmise ja võimalikult väikeste investeeringutega tasa teha.

"Tele2 investeeringud tehnoloogilisse kvaliteeti on väga väikesed," pidas Kalm Tele2 avaldusi pigem propagandaks.

Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni arvates on ka Elisa ärikliendibaas viimastel kuudel pigem kasvanud. Oma turuosa segmentide kaupa Elisa avalikustama ei nõustunud.

"Eesti äriklientide segment on Tele2 hinnangul üllatavalt väike," pidas Seppänen Tele2 suurt edu äriklientide võitmisel sulaselgeks valetamiseks. Seppäneni arvutuste kohaselt on äriklientide segment Eestis kaks korda suurem.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    24. November 2011, 15:58
    Otsi:

    Ava täpsem otsing