Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna uus ringtee vähendaks ummikuid.

    "Selle projektiga oleme püüdnud ette näha ülejärgmist sammu," ütles Tallinna linnavolikogu esimees Toomas Vitsut, kelle sõnul tuleb liikluses oluliste muudatuste tegemiseks pidevalt erinevaid ideid välja töötada.
    "Esimene samm ongi selgeks teha, missugused on need liiklusvood, millega arvestada tuleb, ja edasi saab juba arvutada, kui lai tuleks tee teha ja mitmetasandiline peaks olema ristmik."
    Ühtegi konkreetset arvu ei osanud Vitsut aga öelda. "Praegu ei tea seda tõenäoliselt keegi, mis seal tegelikult saama hakkab, aga kindlasti võib öelda seda, et tegu on miljardiprojektiga."
    Ringtee on plaanis rajada Lasnamäelt Smuuli tee pikendusest kuni Tartu maantee Peetri ristmikuni ning sealt edasi Viljandi ja Pärnu maanteeni, kusjuures vahepeal läheb tee Tallinna lennujaama lennuraja alla.
    Tunnel ongi üks ehituse olulisemaid lülisid. "Kui lennujaama alla seda tunnelit teha ei saa, siis on kogu idee maha maetud," ütles Vitsut, kelle sõnul on selle ehituseks kõige soodsam võimalus tulemas. "Lennujaam on põhjalikul rekonstrueerimisel ja selle aja sisse peaks teoreetiliselt ka tunneli ehitus mahtuma."
    Tallinna Lennujaama tegevjuht Rein Loik peab tunneli rajamist läbirääkimiste küsimuseks. "Praegu on tegu ainult ideega ja midagi konkreetset pole olnud. Kui koostatakse kindel plaan, siis saab juba edasi rääkida." Loigi sõnul on tunneli rajamine aga kallis. "Selliseid lahendusi on maailmas küll ja küll, kuid kindlasti pole siin tegu kõige odavama variandiga."
    Uus ringtee peaks Vitsuti sõnul olema suuteline ka Tallinna sadama laienemisest tulenevat veokimassi ära kandma. "Seda teemat on arutatud ja oleme arvutanud, et veokite arvu kasv ei tohiks hakata teid ummistama."
    Rae vallavanem Raivo Uukkivi, kes on ka üks projekti initsiaatoreid, näeb rajatavas ringtees ainult head. "See hajutab liiklusvoogusid ja nii ehk on tulevikus võimalik Tartu maantee ristmiku kaudu kiiremini Tallinna pääseda." Uukkivi sõnul annab uus ringtee juurde võimaluse suhteliselt väikese vaevaga pääseda Nõmmele ja Peterburi maanteele, ilma et peaks üldse Tartu maantee ristmikku kasutama.
    Samuti ei tohiks ehitustegevus Rae valla kodanikke häirida. "Kuna piirkond on ehitustegevust pilgeni täis, siis ehitus iseenesest mingit peavalu ei tohiks tekitada."
    Samal meelel on ka Vitsut. "Kõige enam võib liiklus olla häiritud Tartu maantee ringtee rajamisega, kuid tegu on siiski täiesti uue tee konstrueerimisega ja põhiliselt toimub ehitus asustamata või vähe asustatud aladel."
    Ka teedeehitaja vaatenurgast on tegu väga kasuliku ja teostatava plaaniga. "Tänapäeval pole selliste asjade ehitamisega mingit probleemi, nii et mingu teed või lennuradade alt," rääkis ASi Teede REV-2 nõukogu esimees Peeter Vilipuu.
    Tallinna kommunaalamet peab hiljemalt 25. aprilliks koostöös linnaplaneerimisameti, transpordiameti, keskkonnaameti ja linna maa-ametiga välja töötama Tallinna väikese ringtee rajamise kava. Ringtee ehituseks vajalike maa-alade reserveerimiseks ja ettevõtmise rahastamiseks tuleb linnavalitsusel alustada läbirääkimisi Rae ja Saku valla ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumiga.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Investorite ebakindlus tekitas USA börsil erisuunalist liikumist
USA aktsiad lõpetasid kolmapäeva erisuunaliselt, kui investorid püüdsid mõista intressi alandamise võimalusi ja hindasid hiljuti avaldatud ettevõtete tulemuste aruandeid, vahendas Yahoo Finance.
USA aktsiad lõpetasid kolmapäeva erisuunaliselt, kui investorid püüdsid mõista intressi alandamise võimalusi ja hindasid hiljuti avaldatud ettevõtete tulemuste aruandeid, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Urmas Sõõrumaa kinnisvarafirma palkas uue juhi Ülemiste Cityst
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?