Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Igaühele oma tõstuk

    Ainsaks kriteeriumiks oli, et tegu peab olema kas firma uudistoote või kõige müüdavama artikliga. Palusime asjaosalistel saata orienteerivalt 1000 tähemärgi pikkune müügitekst, kaks pilti tõstukist koos karakteristikutega ning loomulikult konkreetne müügipakkumine.
    LX-tõstukite seeria on Nissani pidevas tõstukite konstrueerimisse ja valmistamise kvaliteeti investeerimises musternäidis.
    LX-seeria tõstukite sisepõlemismootorid on mõeldud töötamiseks siseruumides. Elektrooniliselt juhitav kütuse sissepritse garanteerib parima kütusekulu kõikides olukordades, mille tulemuseks on kõige madalamad väljaheitegaaside sisaldused kogu turul.
    Tõstukite uuendatud mootorid on vähese vibratsiooni ja müratasemega. Hooldevabad elastse stabiilsuse kontrolli puksid kere ja tagasilla vahel ning raudsüdamikega vöörehvid tagavad masina suurema stabiilsuse ja kompaktsuse.
    LX-seeria tõstukeid on lihtne hooldada tänu digitaalse diagnostikasüsteemi olemasolule ning pikendatud on hooldusintervalli 500 töötunnini, mis tähendab ostujärgsete kulude kokkuhoidmist.
    Seitsmetonnise tõstejõuga tõstukiga on hea paberit laadida.
    Laomaailm müüb tõstukeid peamiselt tööstuse, ehituse ja kaubakäitluse valdkonna ettevõtetele. Võib eeldada, et ärilehe loetavuse tõus peab sammu Eesti majanduskasvuga, ja kui mahud kasvavad, tuleb osta tööriist paraja varuga, et see ei seisaks pärast kasutult lumehanges. Kõige paremini müüvad Eestis 1,5- ja 3tonnise tõstevõimega tõstukid, kuid Äripäevale pakuks 7tonnise tõstevõimega Hyundai vastukaalutõstukit, mis töötab nii sise- kui ka välitingimustes. Tõstuk on laost kohe saadaval.
    Ajakirjanikele kulub ilmselt marjaks ära tõstuki kabiini luksuslik lisavarustus - lisaks soojale, avarale ja ergonoomilisele töökohale, stereoraadio äriuudiste kuulamiseks ning kirjutusalus. Hyundai Heavy Industries toodab eelkõige vastupidavaid ja lihtsalt hooldatavaid töövahendeid. Lihtsama remondi- ja hooldustööga saab Hyundai puhul hakkama iga õppinud tõstukijuht. Keerulisema masina ülalpidamine läheb lõppkokkuvõttes kulukamaks, kuna see vajab remondiks spetsiaalselt väljaõppinud tööjõudu.
    Tõstuki garantii on kaks aastat, millele me anname juurde veel kuni kolm aastat lisagarantiid.
    Vastavalt hinnapäringule pakuksime meie vanimate traditsioonidega tõstukitootja uue põlvkonna kahveltõstukit Yale Veracitor VX.
    Yale'i tõstukid on oma töökindluse ja ergonoomilisuse tõttu hinnatud klientide hulgas, kes masinaid intensiivselt kasutavad. Tootmised, kiire kaubavooga logistikakeskused, aga ka hulgikaubandusega tegelejad hindavad kõrgelt Yale'i kvaliteeti.
    Samas on palju ka nn ühetõstukikliente, kelle jaoks on kindel koostööpartner ja kvaliteetne tööriist tihti lausa kriitilise tähtsusega.
    Meie tuntumad koostööpartnerid on Kalev, A. Le Coq, Saku Õlletehas, Würth, Tallegg, Balbiino, Premia, Ehituse ABC, Ehitusservice, K-rautakesko jne.
    Oleme Yale'i tõstukeid müünud juba neliteist aastat. Täna on Yale meil ainuesindajana kogu Baltimaid kattev tugiorganisatsioon kaheksa hoolduskeskusega ja peakorteritega Tallinnas, Riias ja Vilniuses, mis kahtlemata annab meie partneritele kindluse teeninduskvaliteedi osas.
    Lisaks on meil olemas ka 25 hooldusbussi, mis teenindavad meie kliente otse nende juures - mugav viis hoida oma tööriistad korras minimaalse seisuajaga.
    Still on ainsana tõstukitootjatest juba aastaid tootnud hübriidmootoritega diiseltõstukeid. Neil tõstukitel kasutatakse diiselmootorit vaid elektrigeneraatori ja hüdropumba käitamiseks.
    Tõstuk sõidab elektrimootorite jõul, võimaldades oluliselt väiksemat kütusekulu. Tänu väiksele kütusekulule on võimalik ainuüksi kütuselt säästa kuni 15 000 krooni aastas. Elektrimootorite kasutamine võimaldas loobuda käigukastist - seega on tõstukil tunduvalt vähem kuluvaid osi.
    Tasub teada, et Stilli tõstukitel on täiesti hooldusvabad elektrimootorid (k.a elektritõstukitel). Selline tulemus on saavutatud tänu 3-faasiliste elektrimootorite kasutamisele. RX 70 hooldeintervall on 1000 töötundi, võimaldades olulist säästu hooldekuludelt.
    Stilli tõstukitel on eraldi hüdrauliline tõstmissüsteem ja eelnimetatud elektriline sõitmissüsteem - seega liikumiskiiruse muutmine ja kahvlite tõstmine või langetamine on teineteisest sõltumatud. Antud lahendus võimaldab näiteks samal ajal aeglaselt sõita ja kiirelt tõsta (pole võimalik hüdroajamiga tõstukitel), mis omakorda muudab töötamise kiiremaks ja lihtsamaks.
    Linde uus hüdrostaatilise ajamiga 391-seeria lubab mugavust.
    Kahe pedaaliga sujuv tõstuki liikumiskiiruse reguleerimine, edasi-tagasi liikumissuuna valimine. Masti funktsioonid on väga täpselt juhitavad Linde Load Controli süsteemi abil.
    Juhi kasutuses on reguleeritava asendiga käetugi, väikesed juhtkangid, ühe kangiga saab samal ajal juhtida ka kahte hüdraulika funktsiooni, automaatne mootoripöörete reguleerimine tõstmisel ja sõitmisel.
    Tõstuk on varustatud selge ja kergesti loetava digitaalse juhtpaneeliga, lisaks kontrolltuled tõstuki tähtsamatele funktsioonidele, tunnilugeja, kell, kütusetaseme indikaator, hooldevaba pidurdamine hüdrostaatilise ajami ja ketaspidurite abil.
    Töötava mootori korral püsib tõstuk kallakul, ilma et peaks kasutama käsi- või jalgpidurit, mootori seiskamisel rakendub automaatselt ketaspidur.
    Masti kallutussilindrid kinnituvad üleval turvaraami külge (parem vaade läbi masti, mast on stabiilsem). Roolimist lihtsustab hüdrauliline võimendi.
    Tõstukit viib edasi neljasilindriline Volkswageni diiselmootor võimsusega 26 kW. Kütusekulu on keskmiselt 1,9 liitrit tunnis. Hind sõltub tõstuki komplektsusest.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.